Bir varmış bir yokmuş...
Masallar da hep bu şekilde başlardı eskiden. Ama şimdi masallara artık çocuk kitabıymış gibi bakılıyor. Ben de masalları severdim. Özellikle başlarını. Bana devamını farklı kelimelerle süsleyebileceğimi söylerlerdi çünkü. Annem bana her gece bir masal okur moralimi düzeltmeye çalışırdı. Bende ona hep masallarda yaşayan bir yabancı olmak istediğimi söylerdim. Farklı bir dünyaymış gibi bakardım masallara. Onların içinde gezmeyi , içimden geldiği gibi değiştirmeyi isterdim. Ne var ki bu düşüncem imkansızdı. Çünkü onlar gerçek değildi , olamazdı. Ama yine de içimde umut taşıyorum. Şimdiye kadar gerçeklerden kaçmaya çalıştım . Ve hala daha sadece benim gibi olan insanların var olduğu bir yerde var olmak istiyorum.
-Ben Pandora'da olmak istiyorum. (Büşra)
**************************************
- Yettin artık!
- Her gün çalışan benim be kadın!
Annem ve babam son 3 yıldır kavga ediyorlar. Artık sıkıldım. Okulda bile bu durumdan dolayı benimle alay ediyorlar. Bu dünyada benim yalnızlığımı çeken biri daha var mı? Varsa eğer tanışmak istiyorum. Belkide asla tanışamayacağım... Belki de kendi dünyamı yapmaya başlasam daha mutlu olurdum...
Tıpkı Pandora'da olan o adam gibi.
O da hayallerinin peşinden gitmişti değil mi? O da başarabileceğine inanmıştı değil mi?
Belki ben de o adam gibi Pandora'ya gidebilirim...
- Pandora'da olmak istiyorum... (Ebru)
***************************************
-Sen ne düşünüyorsun?
- Bunu ona alalım. Eminim çok sevinecek.
Doğum günü kutlamaları...
O tür şeylere meraklı değilim. Zaten bana yaşattıklarından dolayı onlardan nefret ediyorum. Bu hayata tutunmak ve itilip kakılmamak için verdiğim onca sahte çaba boşa gitti. Yalandan gülümsemelerimin hepsi bana acı dolu anlar yaşattı. Arkadaşmış! Hadi oradan! Sadece lafta arkadaşmışız meğer. Onca yalanına rağmen doyamadın değil mi?! Her şeyimi elimden almaya çalıştın. Neden....neden....neden...
-Pandora'da olmak istiyorum...
Benim gibi olanlarla tanışmak istiyorum. Çünkü biliyorum ki onlar benim halimden anlar . (Ebru'nun ablası Aslı)
*******************************
Ben kitaplarla büyüdüm. Beni umursamayan insanların arasında , o kalabalıkta kendimi sadece kitapların yanında güvende hissedebildim. Kitaplar benim zihin dünyama açılan kapılarımdı. Onlar sayesinde ailemden ve diğer insanlardan uzak kalabildim. Üstümdeki baskıdan kurtulabildim. Ama neden mutlu değilim? Neden sürekli aynı kitaba takılı kalıp sürekli onu okuyorum?
- Sen başarılı olmak zorundasın. Büyüdüğünde bu şirketin başına sen geçeceksin. Akıllan artık! Bir daha aylaklık etme. Bu kitaba da el koyuyorum!
Ben de babam gibi emir vermek istiyorum. Hayır kimi kandırıyorum. Ben sadece fark edilmek, değer verilen biri olmak istiyorum. Katı biri değil. Kalpsiz değil. Ama çevremdeki insanlar bana canavarmışım gibi bakıyorlar. Babam yüzünden kitaplarımı bir daha göremedim. Ama sürekli aklımda tek bir düşünce vardı....
- Pandora'da olmak. (Bahar)
*************************************
- Ama baba!
- Olmaz dedim!
Babamlar bana hiçbir zaman istediğimi vermediler. Her zaman benden büyükleri dinlediler. Abimi hep ön planda tutuyorlar. Yaptığım başarılar hep arka planda kalıyor, arka plana atılıyor. Abimden zekiyim, başarılıyım o ise haylaz ve salak. Ondan iyi olmama rağmen neden hep arka plana atılan benim? Bana bir çöpmüşüm gibi baktılar ama artık yeter! Sıkıldım. Ben de bir insanım, benim de duygularım, hislerim var. Neden bana bu kadar katı davranıyorlar? Ben sadece diğer çocuklar gibi mutlu olmak istedim. Bana alınan tek hediye ise bir kitap oldu. Ama ona da şükür. En azından benim gibi olanları anlatıyor bu kitap. Bu yüzden ben bu kitaba kendimi yakın hissediyorum. Bazen ise gerçekten orada olmak, istediğimi yapabilmek istiyorum. Kimliğimi, görünüşümü değiştireyim ; kimse beni yargılamasın istiyorum.
- Ben Pandora'da olmak istiyorum. (Kübra)
**************************
Oyun oynamayı seviyorum. Bazen kendimi çok kaptırıyorum. Annemleri çıldırtıyorum ama umrumda değil. Bu hayatta aksiyon dolu bir günüm yok. Canımın sıkılması normal. Ben de kendi istediğim şeyleri yapabileceğim bir yerim olsun , oyunlarımı istediğim gibi oynayayım istiyorum. Ama öyle bir yer yok, olsa bile benim şansım olmazdı. Ben sonuçta zeki değilim. Sadece tutkulu bir oyun meraklısıyım. Ama yanımda duran kitabı okuduktan sonra nedense ümitlenmeye başladım.
- Ben pandora'da olmak istiyorum ... (Kübra'nın abisi Alp)
***********************************
Odamdayım, şahsi hapishanemde... Annem ve babam benim çok sevgili gardiyanlarım.
Tek eğlencem dışarıda oynayan çocukları izlemek, kıskanmak.
Hapishanemden kurtulmaya çalıştıkça gardiyanlarım beni geri içeri tıkıyorlar.
- Sen hassas bir çocuksun! Dışarı çıkmaman lazım.
Hassasmış! Tek bahaneniz bu! Hayatımı zindana çevirdiğinizi görmüyor musunuz, size iğrenerek bakmaya başladığımı görmüyor musunuz?!
Siz sadece örnek anne babalar olduğunuzu çevrenize göstermeye çalışan , göz boyayan gardiyanlarsınız !
Bahanelerden bıktım. Özgürlüğümü istiyorum , bu zindandan kurtulmak istiyorum...
- Ben Pandora' da olmak istiyorum...
(Emre)****************************
Ailem sürekli geziyorlar. Beni de yanlarında sürüklüyorlar. Evim dediğimiz şey bir karavan!
Hiç de düşünüldüğü gibi güzel bir şey değil bu. Her gün yeni insanlarla tanışıyorum ama kalıcı arkadaşlar , hakiki dostlar edinemiyorum.
Yalnızım, yalnızım, aşırı yalnızım.
Bu , ailemin sevgisiyle doldurabileceği bir şey değil. Ben oradan oraya savrulup gitmekten yoruldum.
Sürekli kalabileceğimiz, dostlarımın olabileceği ve gerçekten yuvam diyebileceğim bir yer istiyorum. Yuvam diyeceğim yerde anne ve babam olmasa da olur. Bencillik gibi gelebiliyor insana ama onlara karşı büyük bir bağlılık hissetmiyorum.
Kafayı yemek üzereyim!
Yuva diyebileceğim bir yer istiyorum...
- Ben Pandora'da olmak istiyorum...
(Râna)******************************
İnsanlar benim garip birisi olduğumu düşünüyor. Hayalle gerçeği birbirinden ayırt edemiyormuşum.
Benden uzak duruyorlar , arkadaşlarımı diğer insanlar göremiyor , galiba delirmeye başlıyorum.
Ailemin fakirliği, çevremi sarmalayan dışlanmışlık , gittikçe içime kapanmaya başlamam.
Düşüncelerimde boğuluyorum, konuşamıyorum çünkü beni dinleyen kimse yok.
Tek isteğim bir arkadaş edinmek , hayal ürünü olmayan, gerçek bir arkadaş.
- Ben Pandora'da olmak istiyorum...
(Merve)Selam sevgili okuyucular! Bu yeni hikayemizin ilk bölümüdür. Hikâyemizi okumak isteyen ve çok merak edenler olduğu için ilk bölümü yayınlamaya karar verdik. Kafamızın rahat olduğu yaz tatilinde bölümleri atmaya başlayacağız inşallah. Bunu bir filmin fragmanı olarak düşünün.
Sevgilerle; laleyuindgddk & sahrakedisi36
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pandora
Fantasy- Bizi neden buraya topladın Bahar? Karavan küçüktü, biz çoktuk. Herkes uygun bir yere oturmuştu. Bahar hepimize tek tek baktı. Gözleriyle kapı ve pencereleri kontrol etti. Davranışları önemli bir konu hakkında konuşacağımızı gösteriyordu. Huzursuzl...