HATODIK +18!!!

725 57 9
                                    

A fejezet erősen 18+-os, felnőtt, erotikus tartalommal, tehát aki ezt nem szereti, az kérem hagyja ki ezt!


Huncut.

Ez az első tulajdonság, amit megismertem Jiminnel kapcsolatban. Elképesztően nyíltan flörtöl velem, ami érdekes módon egyáltalán nem zavar! Amíg a taxi elhozott minket abba a hotelba, ahol megszállt, beszélgettünk egy kicsit, azt mondtam magamról, hogy eddig személyi asszisztensként dolgoztam egy híres japán színésznél, ám most munkanélküli lettem, mert a férfi visszavonult. Még szerencse, hogy nem kérdezősködött tovább, mert annyira elvesztem a szemei , no meg az ajkai bámulásában, hogy az alapállapotban működő agyam képtelen lett volna hihetőbb szöveggel szolgálni.

- Mit kérsz inni? Hm...- áll meg egy pillanatra, ahogy behajol a kis hűtőbe, ami a szobájában van, ezáltal bepucsít nekem.

Aztakurva! Úristen, milyen segge van! Egyértelmű, hogy azért csinálja, hogy felhúzzon vele, tudja ő is nagyon jól, hogy meg akarom dugni, más különben nem hívott volna fel a szobájába!

- Van itt pár üveg soju, egy üveg vodka, meg egy fél üveg whiskey. Muszáj volt kicsit feloldódnom, mielőtt nekivágok ennek a napnak- mondja, miközben nevet.

Gyönyörű a hangja. Jó, ezt eddig is tudtam, abban a pillanatban, hogy sikerült összekaparnom magam az előadása után, de ember, ő maga a két lábon járó csoda! Szédítő a teste, bámulatosan szép az arca, a hangja ellágyítja a legkeményebb szívű embert is, tehát nem hazudok, ha azt mondom, teljesen elcsavarta a fejemet!

- A soju tökéletesen megfelel!

Elvigyorodik, majd kivesz két üveggel, és felbontja őket, majd mellém ül a kanapéra. Innen tökéletes kilátás nyílik a városra, habár nem tudom, mi jót és szépet kellene ebben a borzalomban látnom. Sokkal több a felhőkarcoló, mint mikor kicsi voltam, arra az időszakra még tudok hányinger nélkül gondolni, mert akkor még minden rendben volt.

- Itt élsz a városban?

Jimin kérdésére újra ráemelem a tekintetemet, a hideg soju pedig csak még inkább megnöveli az izgatottságomat, ahelyett, hogy lecsillapítana.

- Nem, csak meglátogattam egy kedves ismerősömet, mielőtt visszatérnék Seoul-ba.

Haha, ha tudná, hogy éppen folyamatban vagyok az apja kiiktatásával! Milyen abszurd már az élet! A világ leghelyesebb férfija annak a fia, akit meg kell ölnöm! Én mondom, a sorsom csupa váratlan fordulat!

- Nahát, te is a fővárosban élsz? Milyen érdekes, hogy még csak most találkoztunk, Jeong Guk-ah!

- Seoul egy több milliós nagyváros, Jimin, a mi utunk mégis keresztezik egymást!

Jimin beharapja az ajkát, én pedig kis híján félrenyelem az alkoholt. Igen, én is azt akarom, de előtte kissé ismerjük meg egymást!

- És mit gondolsz az előadásomról? Nem voltam kissé merev?

- Egyáltalán nem tűntél annak! Mennyi ideje csinálod?

- Micsodát?- kérdezi egyből.

- Az idolkodást.

- Ja, igen, pár éve még egy öttagú banda tagja voltam, azonban az egyik társam olyan mértékben bántalmazott, hogy kórházba kerültem, a kiadó pedig semmit sem tett, mert fenn akarták tartani a tökéletes, kisfiús banda látszatát. Ezért amint lehetőségem adódott, felbontottam a szerződésemet, azóta, pontosabban három éve én vagyok a Big Hit sztárja.

Bunny and Chimmy™ - SZÜNETEL Donde viven las historias. Descúbrelo ahora