Bölüm 7

48 3 0
                                    

Cek:
Sabaha kadar sahilde dolaşdım. Nasıl olurda hayatımda varlığına alıştığım birini başkasının olmasına izin vere bilerim. Hayır veremem ben bunu yapamam Mileni o sersem Olive kapdıraram. Pragaya gidişim her şeyi daha da zorlaştıyor. Havanın açıldığını fark etdim. Eve gidip hazırlanıp okula gitmem gerek. Bu halimle nasıl gideceksem artık. Annem eve dönmem için kapıyı açık bırakmış merak etmişdir. Babam hazırlanıp işe gidiyordu. Yüzyüze gelmemek için sessizce geçtim amma boşuna.
+Cek
-Efendim baba
+Nerdeydin? Bu ne oluyor? Yeni moda bu mu oğlum?
Babamın anlayışla karışlıyıcak diye söyledim. Her şeyden önce babam benim arkadaşımdı
-Özür dilerim baba. Bir daha olmayacak. Kötü şey düşünme sabaha kadar sahilde yürüdüm şey oldu da Milen şey...
+Tamam oğlum anladım. Yüzünü yıka yemeyini ye doğru okula bu sene son. Böyle şeyler için zamanın yok. Eve geldiğimde konuşuruz bunla ilgili
Sadece gülümseyerek cevab vere bildim.
Annem başımı okşadı ve bi öpücük kondurdu. Acaba Milenanı görcem mi?

Milena:
Tanrımmmmm ölmek istiyorum dün gece ne yapdım ben? Cekin yüzüne nasıl bakıcam? Okula gitmek istemiyorum amma daha açılalı 1 hafta olmadı. Ne yapsam?
+Küçük meleyim yemek hazır hadi gel
-Geliyorum anne
Acaba beni kapının önünde bekliyor mu ? Öğrenmenin tek yolu var hızlı yiyip evden çıkmak. Kapını açdım amma yokdu.. 
İlk kez okula yalnız gidicekdim.
+Milenaaa!
-Oliv?! Ne işin var?
+Senle beraber gidicem ne ne işin var?
-Oliv Cek görürse yanlış anlıyıcak
Diyodum ki Cek karşıdan bizi gördü. Haraket edemedim. İlk kez o gözlerle bana yapancıymış gibi bakdı. Arkasını döndü gitti. Yol boyunca o bakışlarını unutamadım.

Cek:
Sinirden her kese saldırdım bu gün. Olivle resmen çıkıyor! Teneffüs arası sınıflarının önüne düşdüm o herif yine ordaydı. Tam onun yanında. Lan ben bile içine o kadar düşmüyodum. Milena beni görür görmez kendini toparladı sınıfa girdi . Aferin kızıma. Ders boyu dikkatimi derse yönlendirdim. Sonuçta iyi çalışmam lazım. Okuldan tam çıkıyordum ki o iyrenç ses
+Cek beklermisin
-Canınamı susadın sen ha? Ölmek mi istiyorsun?
+Nc nc nc hiç yakışmıyor böyle centilmen birine bu laflar. Ben iki medeni insanlar gibi sohbet etmek istiyorum.
-Lan sen ne anlarsın centilmenlikden medeniyetten? Centilmen olsan Milenaya yavşamazdın!
+Yavşamadım! Ben Milenaya aşık oldum ve bana alışmaya başlıyor eğer sen iki de bir ortaya çıkmasan harika olur.! İstenmeyen kişisin Cek anla artık!
Gözlerim karardı Olivin yakasından tutup duvara yasladım.
-Seni burda öldüre bilirim. Milenayı haketmiyorsun!

Milena:
O ikisi öyle görür görmez çıldırdım.
+Ceeeek dayan öldüreceksin.!
-Milena git burdan. Bu olanları görmeni istemiyorum.
Koşarak Ceki Olivden ayırdım. Bağırarak.
+Sen benim tanıdığım Cek olamassın o bu kadar vahşi biri diyil! Kendine gel Cek her kese zarar verirorsun dur artık.
-Gel Milena gidelim o canavarı daha fazla görmeni ıstemiyorum.

Mutlu sondur belki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin