Bölüm 11

15 1 0
                                    

Cek:
Sınav çok kolay geçmedi amma iyi sonuçlar alacağımı düşünüyorum. Bu sınavı geçmem lazım. Hayata tutunmam için bu sınavı geçmem lazımdı. Eve gittim annem beni her zaman , olduğundan farklı karşıladı. Yine harika şeyler yapmışdı benim için. Yemek masasına oturdum annem yemek servis ettikden sonra yanıma oturdu.
+ Oğlum nasıl geçti sınavın? Kolaymıydı? Zorlandın mı?
- Anne teker-teker sor sorularını. Kolay değildi amma yazdım hepsini. İyi olucağını hissediyorum. Çokta emin konuşmak istemiyorum. Sonuçların nasıl çıkacağı belli deyil.
+ Tamam , oğlum. Sen rahat ye yemeyini. Babanda gelir birazsan. Hah , işte geldi babanda. Kapıyı açıyım ben.
Tatlıdan bir ısırık aldım amma , farklı geldi. Sanki başkası dokunmuşda ellerinin kokusu sinmiş gibi. Milena anneme yardım mı etmiş acaba? Hayır ya ne münasibet.
+ Oğlum nasıl geçti sınavın?
- Sanada , merhaba baba . İyi geçti . Sonuçları iyi bekliyorum. Çokda emin konuşmak istemiyorum.
+ İyi olur . Bunca sene çalışdın. Hanım bize yemek yok mu?
Annesi mutfaktan seslenir.
- Getiriyorum ya biraz sabret.
+ Sana afiyet olsun baba. Ben odama çıkıcam . Dinlencem biraz.
İçim oyulmuşda mutlu olamıyormuş gibi hissediyorum. Her zaman içimde bi çoçuk vardı. Her şeye , heveslenem , mutlu olan o mutluluklada kalbimi ısıtan. Amma sanki artık o çoçuk gitmiş gibiydi. Tuhaf tarafıda Milena hep etrafımda olunca o çoçukda ortalığa çıkıyodu. Yatağıma yatdım gözlerimi kapatdım. Hafiften uykuya daldım.

Bayan Liz:
+ Getirdim yemeyini. Afiyet olsun.
- Sağ ol. Bizimkinin suratı ne öyle? Sınav iyi geçmedide bana mı söylemiyor?
+ Senin oğlun bir senedir böyle Harry. Yeni mi fark etdin?
- Konu şu Bennetlerin kızımı mı yoksa?
+ Evet Bennetlerin kızı. Kız geldi bu gün konuşduk . Küçük kuşum benim oda mahv oluyor.
- Liz, bu bize kalmış bi durum değil. Kendi aralarında. Cek koçaman çoçuk oldu artık. Gönül işlerine biz karışamayız.
+ Sende haklısın amma Ceki böyle görmek de yüreyimi harab ediyor.
- Her erkeğe biraz acı lazım ki olgunlaşsın, büyüsün. Kapatalım bu konuyu.
+ Peki...

Milena:
Acaba nasıl geçti sınavı. Arasam mı? Hayır canım ne münasibet. Tatlıları sevdi mi peki? Kafayı yiyicem. Ah gerizekalı Milen nasıl bu kadar gerizekalı ola bilirsin. Odamın penceresinden sokağa baktım. Evlerinin işıkları yanıyodu. Acaba Cek kendi odasında mı? Şu an onunla aynı oda da olmayı onunla aynı nefesi solumak için nelerimi feda etmezdim.
Bu kadar merak beni öldürcek en azından bi telefonla arıyım. Odamdan hemen oturma odasına koşdum. Numaralarını çevirdim. Kalbim her telefondan çıkan sesle daha da titriyodu.
+ Iı alo merhaba bayan Liz.
- Merhaba kızım. Hayır ola bir şey mi oldu?
+ Yok bir şey olmadı. Sadece Cekin sınavının nasıl geçtiyini soracakdım da ben.
- İstersen çarıyım kendisiyle konuş kuzum.
+ Yok hayır . Hem o konuşmak istemez ki benimle .
- Saçmalama küçük kuşum dur çağırıyorum.
İnanamıyorum onunla konuşcam sesi ve sözleri bana yönelik olucak. Uzun süredir hiç konuşmamıştık ve ben sonunda onunla konuşa bilecem. Bir gün bir insanla konuşmayı özleyecek kadar seveceyimi asla düşünemezdim.
- Alo
+ aa şey merhaba Cek . Nasılsın?
- İyyim teşekkür ederim sen nasılsın?
+ İyyim ya şey ben sınavını sorucaktım nasıl geçti?
- İyi geçti aslındaa.. Bilmiyorum ya çok endişeliyim .
+ Endişelenme sen her zaman başarılı öğrenciydin. Bunu da geçiçeksin.
- Milen..
+ Efendim Cek
- İyi ki aradın . Sesini duymak iyi geldi.
Ayaklarım yerden kesildi. Söylemek istediyim onca güzel kelime boğazıma dizildi. Benim sevgili Cekim seni çok seviyorum. Kalbimi sana açıcak kadar güveniyorum. Sen benim her şeyimsin.
- Milena ordamısın?
+ ı evet burdayım. Annem çağırıyo . İyi geceler Cek.
- iyi ge
Sözünü bitirmesine izin vermeden yüzüne kapatdım. Odama koşup yatağıma yatdım söyliyemediyim her bir söz için bir göz yaşı döktüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mutlu sondur belki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin