"Jung dah blik"sapa aku.
"Ohh dah blik lmbatnya hrini blik ada klas tambahan ke" tanya oppa aku.
"Pfft Oppa buat lwak ke Jung nk pgi klas tmbahan..takdelah Jung pgi mkn icecream kjp dgn Juju dia ajak tu yg pgi tu.
"Hahh Juju sejak bila Jung ada kwan ni" tanya oppa pelik.
"Ha tulaa oppa asik sibuk keje je smpai hal Jung pon oppa xtau..Jung dh knl lame dgn Juju tu dari awal bulan lgi..Jung knl pon sbb Jung tolong dia sbb dia asik kene buli so Jung ksian tgok dia but now dah tak sbb bdk yg buli dia tu kecut dengan Jung HAHAA" ckp aku.
"Laa mian sbb oppa xamik kesah psl Jung..Ahh ni abis bdk yg slalu buli Juju tu Jung buli balik ke?" Eshh oppa ni mcm xtau buat mcm xkenal aku ni😑.
"Mestilahh favourite la oppa" tenang saja jwpn aku.
Duii thun ni aku last year sch yuhuu hmm nnti mesti rndu saem kan rndu nk buat mslah cehh pdahal x rndu pon.
"Jung sini kjp" pnggil oppa.
"Ahh yee ada apa oppa"tanyaku.
"Ni nnti dah abis sch nk jadi apa dc,lawyer,teacher,manager,cashier,chef ha" tnya oppa bertubi2 pekerjaan dia suggest kat aku😂.
"Hahh no no semua tu tak oppa sbb Jung nk jadi mcm oppa Mafia ohhyeahh" thats all my answer. (Cehh speaking pon kelaut😂)
"Jung kamu tu blaja pgi sch tau..ni yg kamu nk jadi..oppa jadi ni sbb keje ni tanggungan famili kte dulu oppa bkn suka2 jetauu" terang oppa dan ada sendu perckpn dia tdi.
"Hmm oklaa oppa Jung nk rehat n mandi okbyeeee" laung aku dari tgga.
"Jung esok bitiyesh xde jugk so blik jln kaki ye" pesan oppa.
"OK",
SKIP
Harini aku blik jln kaki lgi..hrmm tapikan lately ni blia aku blik jln kaki aku rasa macam ada org follow aku je tapi bila aku pndang takdepon Harini pon sama.
Taptap
Aku toleh.Takda pon
Taptap
"HESHH KAU NK APE HA KLUAR LAAA ASIK FOLLOW AKU JEE PAHALL😠" teging dia maii tu
Aku baru je nk toleh tibe....
________________
Yahh suspen di situ😂😂Aey dedo la nk buat part4 pulk(cehh ayat jebon shall)😑
HALLUU YALL haha okay masa kat part cast tu Aey ada ckp yg Jungkook x termasuk tu means dia Jungkook bkn takde dlm story ni cume dia akan ada watak Tersendiri n nak tauu Go On la Reading aceceh nk speaking pulk.
VOTE🌈
YOU ARE READING
[C✔]VIOLENT YEOJA 《JJK》
Teen FictionMula mula memang ganas tapi........ Jung seorang gadis yg ganas dan keras kepala tapi lepas macam2 perkara buruk berlaku dia terus berubah dan sayang pujaan hati dia. "Awak" "Saya" Eh cam pelik je? Maaflah cerita ni merapu skit ya. START: 7/2/20...