18🌲

32 3 0
                                    

Tibalah hari perkahwinan Jung..

"Huhh..dedo bhaii,Jin hyung betulke husband Jung tu hensem orangnya?" keluh Jung sambil mengosok dada dedo katanya😂.

"Ehh betula!dia kepala botak tau hahaha" Gurau Jin hyung tapi Jung rasa cam nak hempuk je.

"Eee betul2laa..." Kata Jung sambil mencebik.

"Alahh tengok jelaa nanti" Jwap Jin hyung dan terus beredar.

~tibalah tengok muka hasben tuhh..

Jung terus pegi ke Gyung.

"Oppa mana husband saya tuu" Tnya Jung kat Gyung.

"Ohh..Jungkook sini" Jawap Gyung sambil panggil dia.

"Ya kenapa hyung" Jungkook berpaling.

Dan Jung pun menghadap dia

"KOOKIE KAU BUAT APA KAT SINI!!EH NAMA KAU KOOKIE KAN BUKAN-

Tiba2 Gyung potong cakap Jung

"Eh kamu ni Jung nak terjerit sangat ni pahal?ni Jungkook dia lah suami kamu" Terang Gyung meredakan keadaan.

"Emm Jung..nama saya sebenarnya Jungkook,Kookie tu sekadar nama panggilan je sorry tak bagitau awak.." Sambung Jungkook.

"Ohssh seriesla oppa Jungkook ni husband Jung?"Tanya Jung tak percaya.

"Seriesla"

"Ooo jadi selamani korang tipu Jung la ni..tak bagitau siapa Jungkook ni n kau Kookie kita dah lama kawan pun nak berahsia nama sendiri bangang,kau ingat nama kau fames sangat ke ha" Blas Jung siap menyindir.

"Jung sorry la tak bagitau awak..saya ingat oppa awak dah bagitau pasal ni tapi lepas  awak cakap yang terpaksa kawin tu saya fikir maybe oppa awak tak bagitau lgi hal sebenar"Celah Jungkook.

"Hmm takpela kita dah jadi suami isteri yang sah dah pun,biarlaa aku terima" Kata Jung pasrah.

Tiba2 datanglah wannaone&bts..

"Congrats Jung n Jungkook,mudah mudahan Jung ni jadilah isteri yang solehah yee" Kata Jin hyung pada mereka.

"Ha ya thankss" Jwap Jung sambil menarik muka menyampah.

"Tahniahh Jung n Jungkook kitaorang sentiasa berharap korang bahagia ya" Ucap Wannaone pulk.

"Thankiu"

"Waaa terer la kau Jung kita baru abis sch kau dah kawin hebat..aku ni baru terkial kial nak cari yeochin tau huu" Celah Guanlin pula yelaa Jung tukan crush dia huhu sian.

Aey:Sokayy Linlin Aey setia menanti awak😋

Jihoon:Ehh suka hati kau je nak amik Guanlin abis Love awak yg sorang ni nak letak mana?

Aey:alahh saya bigami la boleh jee nak berapa banyak hahahha

Kk BTTS.

"Halahh kau ni..slow2 ada latuu bro" Blas Jung.

Semua blah pegi makan.

Jung mengambil kesempatan dalam kesempitan untuk pijak kaki Jungkook.

"Auchh sakitlaa"Kata Jungkook sambil pandang Jung.

"Tch..hati aku lagi sakit kena tipu dgn korang sebab apa,sebabnya aku tak suka kau aku just anggap kau ni kawan aku je tak lebih pun n kau jangan ingat aku akan bagi kasih sayang tau walaupun sebelum ni kita pernah kawan pernah kenal tapi sekarang tak,aku takkan pernah sayang dan suka kau faham!Kau kena ingat kita ni kawin terpaksa tau!Take a note Darlingg!" Kata Jung slow2 sambil pegang tangan Jungkook.

Jungkook hanya diam dan cuba untuk tafsirkan apa yang Jung cakap.

"Ehh jomlaa oppa panggil tu" Kata Jung kat Jungkook.

"Wahh sweetnya la korang ni baru kawin dah pegang2 tangan nihh haihh " Cakap Gyung.

"Hmm biasa laaa " Blas Jung.Ianya hanya lakonan depan Gyung.

Gyung blah.

"Ishh tepilah tangan kau erghh" Marah Jung dan tepis tangan Jungkook.

"Jung tak suka aku ke?kenapa dia mrah2" Kata Jungkook dalam hati.

TBC🍭

________________

Haii da lama Aey x update sbb tenet slalu buat hal n also wp nih arghh serabut kadang2!xboleh nk publish aihh jibake toll,btw Sapa dah tgok Boy With Luv ft Halsey😍.

VOTE🌟
READ🎉
COMMENT💫

            

[C✔]VIOLENT YEOJA 《JJK》Where stories live. Discover now