11🌲

29 2 0
                                    

.
.

.
PPAKPPAK

Kuanghajoo Hoseok hyung ni dia pegi lempang muka aku yang flawless ni.

"AHH Sakitla pipi aku"Jerit Jung smbil gosok2 pipi dia.

"Jung dah bangun pon..tadi kenapa Jung pengsan n muka Jung ni macam muka orang baru lepas gaduh Jung gaduh dengan sapa ni"  Tnya oppa.

"Oppa tadi masa Jung tengah jalan2 dengan Kookie tiba ada 2 orang takdikenali ni tarik tangan Jung tapi Jung tumbok diorang balik,nak apa ha?"Jujurku.

"HAHH aishh ni dah melampau aku sendiri tak pernah naik tangan dengan Jung nikan pula orang lain haishh" Mrah Gyung tiba2.

"Emm ni mesti ke-je.." Kata Namjoon slow tapi dicantas oleh Jung.

"Bunjae kan?" Tnya Jung n diorang terkejut sebab diorang tak pernah bagitau pasal ni.

"Mm-macam mana Jung tau ni"Tnya Gyung.

"Bunjae tu yang bunuh omma appa kita kan?kenapa oppa tak pernah bagitau Jung selamani dari Jung kecik lagi tapi sekarang Jung dah tau sendiri"Kata Jung pula.

"Jung oppa bukan taknak bagitau tapi.."Percakapan Gyung dipotong lagi ehh memang suka eh main potong2 nih.

"Tapi apa!tch JUNG BENCI OPPA sebab oppa sanggup berahsia dengan Jung pasal ni lagi2 bende ni ada kaitan dengan omma n appa" Kata Jung marah dan terus meluru naik bilik.

Gyung&Bts POV

"Hahh macam mana Jung boleh tau pasal Bunjae ni aku takde bagitau pun ke korang ada bagitau" Tnya Gyung gelisah gila taknya Jung dah kene tumbok tu.

"Tak Gyung kami tak pernah bagitau dia"Jawap Namjoon.

"Habistu aihh pelik la" Ujar Gyung lagi.

"Saya rasa Jung terdengar perbincangan kita pasal nak bunuh Bunjae tu malam semalam kot sebab saya perasan macam ada orang mengintai dari pintu tu" Jawap Hoseok pula.

"Ohshh..now Jung dah kene esok2 korang pulk Bunjae kejekan mana tau dia kan berdendam dengan family aku..Dia ni pun satu appa aku tak bunuh pun atuk dia appa aku terpaksa sebab atuk dia yg suruh tembak dia dan atuk dia yg suruh appa aku warisi harta dia sebab appa aku dah banyak tolong dia sebelum dia mati"Terang Gyung.

"Bahaya ni Gyung lagi2 keadaan Jung tu budak baru abis sch nak kan kebebasan tapi dia tak boleh sebab keadaan tak mengizinkan lagi teruk dia nanti bila Bunjae dapat"Sambung Namjoon lagi.

"Kita kene fikir strategi baru" Cadang Jin.

TBC🐾

___________________

Haduu Aey kekurangan idea di chap yini..😭cast jahat dah timbul nak tengok jadi apa lepaih ni ceq sarankan hampa suma baca na hawat keluaq loghat ni😂😂

VOTE🌟
READ🎉
COMMENT💫

[C✔]VIOLENT YEOJA 《JJK》Where stories live. Discover now