4🌲

53 6 2
                                    

Aku baru je nk toleh tiba...

SUPPTUP

Tiba ada orang bling batu kat Jung tepat2 kene kepala dia Besar pulk tu.

"WOIII SAKIT LA  BODO AMAT KLUAR LA PAHAL BLING BATU KAT AKU" marah Jung bile batu tu sedia duk memdarat kat kepala dia yg dibaling oleh siapa xtau.

Ishh sakitla kpla aku huhu..

Jungkook POV

"Eh kenapa kepala yeoja tu berdarah ishh kesian la dia..emm aku bgi napkin ni la macam teruk je.." kata Jungkook sendiri bila tngok Jung kat seberang jln tu.

Dia terus pgi jlan sebelah kebetulan dia hantar pizza kat area situ then nmpk Jung ni.

PinPin (hon motor kehh😂)

"Emm Annyeong awak" sapa Jungkook bila dah dkt depan Jung.

"HAH KAU NI NAK APE " Eshh ckp baik2laa Jung nihh.

"Ahh tak kepala awak berdarah tu..ha nah napkin ni lap darah tu okay bye saya pgi dulu" jwap Jungkook bila ditengking oleh Jung yg tgh baran tu😂.

"Ahh Nae gumawo-ahh" ckp Jung kat Jungkook but dia dah blah n Jung rasa macam pelik sbb terkejut tiba ada orang dtg siap bgi napkin ni then xabis2 ckp  ahh baiknya namja tu.

"Yahhh sakitt kepalakuu OPPAAA!!" jerit Jung.

AT HOME


"Jung dah blik " ckpku then disambut oleh Jin hyung.

"Ohh Jung da-bb-lik JUNG KENAPA KEPALA COMELKU !!"Teriak Jin hyung sbb tgok kepala aku.

Maka semua trkejut lps Jin hyung menjerit tu.

"HA KENAPA BABYKU!!" V hyung.

"KENAPA KPALA ADIKKU YG CANTIK YG OPPA YG SAYANG!!" Oppa.

"WHY YOUR HEAD SWEETHEART!!" Namjoon hyung.

"KENAPA KPLA MANJAKU!!" Jimin hyung.

"KENAPA KPLA CUTETYKU!!" J-Hope hyung.

"Kenapa kpla BUSUKKU!!" Hehh semestinya Suga.

"KAU PAHAL LAHANAT" marah Jung kat Suga n dia trus pgi kat Oppa.

"Oppa kpla Jung skit sbb ada org bling batu kat Jung tup2 kene kpla Jung but Jung xtau sape yg baling n Oppa tau tak lately ni ada org follow Jung tau time blik sch" kataku dgn gaya rap😂.

"Wait2..jap Oppa nk dngr yg mna satu ni..emm tu Jung dpat dri mana kain tu bkn Jung pnye kan?" Bukan nk jwap soalan aku sebok pgi tnya kain ni pulk.

"Ohh ha ni napkin penghantar pizza tu dia bgi kat Jung kebetulan dia lalu situ n nmpk Jung meraung tdi tu yg kasi ni" Jawap Jung.

"Baiknya bdk tu..haa dah pgi naik mandi nnti srh Jin hyung sapukan ubat" arah Oppa.

Aku pon trus naik ke bilik nk mandi n dah siap semua aku trun bwah balik.Aku ddk sebelah Oppa n tibe aku dikelilingi lalat2 bitiyesh then I just like Wae xprnh tgok org kpla bengkak ke😂.

"Jung ddk diam2 Jin hyung nk sapukan ubat ni "ckp Jin hyung.

"Ohh nae..Harini Jin hyung masak ape Jung lapa laaa.." ckp Jung dgn comel.

Semua bts termasuk Oppa aku mula buat pandang tmpat lain ade yg trus kluar rmh n pgi dapur then ddk kat blakang rmh,Aku just mcm WAEE AGAINNN.

"Knp semua lari ni Jung ada buat slah ke " tanyaku dgn blurnya n aku mmg tersangatlah BLUR YA AMAT skang ni.

"Emm the truth is Jin hyung xmasak hrini sbb gas abis and terkejut dengan keadaan Jung skang ni" kata J-Hope hyung dgn slow2nya.

"HAHH ABISTU JUNG NK MAKAN APE NI DALAA TDI KAT SCH KANTIN PENUH XDPT BELI MKNAN TSKK..TSKK HUWAAA" jerit Jung dgn gilanya.

"Apa kata kita order pizza harini nak tak?" Celah Oppa tiba2.

"NAKK" semua jwap trmasuk aku skali.

"Joon orderkan ya tq" arah Oppa.

"Nae",

Tbc🍭

_________________

Yuhuu gais..Aey mntak support la ye ff ni n tolong votekan next part maybe Aey ada tmbah new cast la n ada kejutan KebaBOOMM BUSHH (la sngat hehe) kkbyeee.

VOTE🌈

[C✔]VIOLENT YEOJA 《JJK》Where stories live. Discover now