Jung POV
"Oppa mianhae Jung sayang oppa tau" Kata Jung lagi.Dari semalam dia tak habis2 persalahkan diri dia sebab Gyung.
"Haishh Jung..sudah2la tu salahkan diri sendiri..Oppa pun tak slahkan Jung kan dah2 jangan sedih2" Kata Jin hyung menenangkan Jung.
Jung membalas dengan muka mencebik.Eh tampar kang😂.
"Hmm okay" Jawap Jung lepas dpt kata semangat dari Jin.
Gyung&Bts POV
"Gyung..keadaan sekarang ni rumit sebab konco2 Bunjae ada dekat mana2 je..Bahaya Gyung" Namjoon memulakan bicara.
"Gyung sekarang ni Bunjae nak bunuh Jung pula sebab dia tak dpat bunuh kau Bahaya!!" Cakap Hoseok .
"Haishh teruk ni..kita kene jaga Jung betul2 ni bahaya diri dia" Smbung Jimin.
"Tu lahh walaupun muka cam Jibake mintak bacon tepi jalan tapi kita semua kene protect dia la" Suga bicara pula tapi menyakitkan hati percakapan dia tu.
"Eh kau ni tak baik tau cakap Dinda aku mcam tu..tampa kang hilang muka swag tu" Gurau Taehyung😂.
"Gyung kau ingat tak keluarga Jeon?" Tanya Jin setelah 10 min mendiamkan diri (yejek 10min hehee rasa mcm 1 saat je😂)
"Keluarga Jeon..ouh haa la ingat2 tukan best friend appa aku dulu..eh kalau tak silap dia ada sorang anak lelaki kan Jin" Jwap Gyung.
"Haa dia ada anak laki sorang maybe dah besar cuma tak tahu kat mana,tak silap aku nama anak dia tu Jeon Jungkook " Smbung Jin lagi.
"Tapi kenapa tiba2 je Jin cerita pasal family Jeon ni"Celah Suga.
"Ooo okay Jin cite ehh..Jeon's family ialah Family Mafia yg terkuat dulu tapi bila Tuan&Puan Jeon mati sebab accident 15 tahun lalu keluarga Jeon dah lupus but sebenarnya ada lagi pewaris dia yg last nih cuma tak tahu kat mana" Terang Jin panjang lebar.
"Sapa pewaris last dia tu" Tnya Taehyung.
"Jeon Jungkook la anak tunggal family Jeon...Bunjae memang takut untuk kalahkan Jeon's ni
sebab takde orang boleh tandingi jadi........." Jin berhentikan percakapan dia."Ohh kiranya Bunjae tak boleh kalahkan Jeon ni ke hyung" Tanya Jimin.
"Haah jadi........." Eh orang nak cakap main potong2 pulk.
"Kita kene cari penjaga baru untuk Jung yang boleh jaga Jung selamanya dan protect Jung daripada tindakan Jahanam Bunjae tu" Jwap Gyung menyambungkan ayat Jin yang tergantung tu.
"Ohh so Jung kene kawin la ni"
TBC🍭
______________Tak tau abis bila weii!!Okay Aey nk bagitau hampa suma cita ni panjang lagii so simpan je cita ni n bila dah complete bru go on yekk🤗.
VOTE🌟
READ🎉
COMMENT💫
YOU ARE READING
[C✔]VIOLENT YEOJA 《JJK》
Teen FictionMula mula memang ganas tapi........ Jung seorang gadis yg ganas dan keras kepala tapi lepas macam2 perkara buruk berlaku dia terus berubah dan sayang pujaan hati dia. "Awak" "Saya" Eh cam pelik je? Maaflah cerita ni merapu skit ya. START: 7/2/20...