3 years later...🌈
Masing2 dah ada kehidupan sendiri...semua dah bahagia.
3rd POV
"OMMA!!tgok appa tu dia cakap nak main hide n seek tapi dia tak cari Jae pun!!ee geram la omma hempuk skit kepala appa tu " Cakap budak yg berumur 3 tahun tu pada ommanya.
"Haihh..omma sibuk ni nak masak..kejap ye nanti omma cakap dengan dia ya" Kata yeoja tu.
"JEON JUNGKOOK!!WOII ANAK KAU PANGGIL MAIN DENGAN DIA YG KAU TIDO KAT SINI BUAT APA ihh awak ni dah nak nangis Jaekook tu ee awak ni saya kenyam awak jadi karipap baru tau" Marah Jung sambil mengetuk kepala Jungkook dengan sudip.
"Adoiiii!yela2 mian mian mehh sini Jaekook appa kita main sama2" Jungkook memegang kepalanya yg hampir benjol kene ketuk tadi dan terus menenangkan Jaekook.
Family Jeon dah menambah ahlinya yg baru,Jungkook dan Jung dikurniakan cahaya mata lelaki yg bernama JEON JAEKOOK.
💕💕
YieGyung pula dah bertemu jodohnya huhu sampai juga akhirnya.
2 POV
"Chagi2!" Pggil Gyung pada wifeunya.
"Yeee"
"Kalau lepas ni awak jangan jadi doctor lgi bolehh??" Tnya Gyung pada Jihyeon.
"Kenapa pulak takboleh,alaa awak ni tu carierr saya kot bolehlaa bagi jelaa saya kerja" Jawap Jihyeon pula.
"Sebabnya awak dah banyak sangat letak ubat kat hati saya nii huwaaaa" Cakap Gyung.
"Haha krik krik...yelahh saya tak kisah lagipun isteri kena ikut cakap husband kan" Sian Jihyeon.
"Elee sokay la takpe awak nak kerja,kerja jelaa saya gurau je tadi " Kata Gyung lagi tapi Jihyeon dah sedia dgn selipar dia nak baling kat Gyung. Geram pulk aku dgn mamat ni.
💝💝
Bts dan wannaone semua dah tak jadi konco2 lagi semua dah berubah.
Wannaone ada yg menyambung pelajaran,kerja,cari future wife la.
Bts pula..
Namjoon dah jadi Ceo terbesar kat sebuah syarikat ternama.
Jin pula jadi seorang chef yg berjaya kat hotel five stars pstu tersangkut pulk dgn regular customers kat situ cehh tunggu kad ni.
Jhope jadi usahawan yg terkenal sekarang ni,bukak restoran sampai 8 cawangan.Mulalah para gadis2 mintak parents masuk meminang.
Taehyung pula jadi pilot huwaa gituu para pramugari ni sibuklahh berkejaran nak jadi yeochin Tae tapi Tae tak layan pun haha.
Jimin pula menjadi seorang guru tarian,siapa2 nak masukkan anak kat class dia bolehlah contact dia or dm kat ig gituu.
Hmm Yoongi pulaaaaa...pekerjaan dia tak boleh tandingi orang lain iaitu dia bergelar seorang Pengetua sekolah wehhh!!bolehlah Jaekook sekolah kat tempat dia nanti😂.
Begitu la kehidupan mereka dan semua mulakan dengan buka halaman baru hidup mereka.
Jungkook,Jung,Jaekook❤
(Anggaplah laki tu Jungkook ye)
Gyung&Jihyeon❤
.
.
.
.
.
.
.
.Special chap?emm ntahla okay la tuu.
Enjoy your reading💙
Secara rasminya
TAMAT LAH
VIOLENT YEOJA
Bye❤VOTE🌟
READ🎉
COMMENT💫
SEMUA MARILAH FOLLOW SAYA YE👑
YOU ARE READING
[C✔]VIOLENT YEOJA 《JJK》
Ficção AdolescenteMula mula memang ganas tapi........ Jung seorang gadis yg ganas dan keras kepala tapi lepas macam2 perkara buruk berlaku dia terus berubah dan sayang pujaan hati dia. "Awak" "Saya" Eh cam pelik je? Maaflah cerita ni merapu skit ya. START: 7/2/20...