Gyung&Bts POV
"Yes Jung kene kawin sebab hanya Jeon Jungkook tu je boleh jaga dia" Cakap Gyung.
"Joon,aku nak kau cari maklumat Jungkook dan cari dia kat mana sekarang,bila dah dpat info bawak aku jumpe dia"Cakap Gyung kpd Namjoon.
"Baik"
"Aku bukan apa..korang tengoklah keadaan aku sekarang ni...aku dah tak normal..semua keje orang yang buatkan menyusahkan je..aku taknak la susahkan Jung tu" Kata Gyung sayu.
"Tulah kau Gyung..hyung suruh cari bini taknak 7001 alasan kau bagi kan...ha tgok skang kau rasa keadaan kau membebankan Jung pula..nasib dah abis sch kalau tak sapa nak jaga kau" Marah Jin.
"Hehee..korang la jaga😁" Jawap Gyung.
"Kitaorang jaga tak sama macam suri hati jaga la Gyung..ishh" Usik Namjoon pula.
"Haih korang ni orang macam aku ni sapa je nak yelaa tangan aku kan dah banyak kotor" Jawap Gyung lagi.
"Mula la tu Oppa keluarkan kata 'pasrah' dia tu..dah tau kotor tangan tu pegi la cuci halahh bengapnyalaaaa si bengla ni" Sampuk Jung tiba2 dari atas.
"Hoii sibuk la kamu ni Jung!!Biarlaa.." Marah Gyung😂.(hahaa teringat cikgu ariff lak gune ayat tu😂😂kan2 aeji_lalalilolu17😂)
"Pastikan korang cari maklumat Jungkook tu..bukan apa Bunjae memang takut nak apa2kan Jung bila ada nama Jeon ni..sebab yelaa dia dapat parut kat mata tu pun sebab Tuan Jeon yang bagi" Sambung Gyung lagi.
"Ok kami akan cari" Kata mereka serentak.
Jung turun kebawah.
"Oppa Jung nak keluar kejap ye nak pegi jumpe Kookie tau pastu teman Jin hyung pegi market jap" Kata Jung.
"Hayelaa okay" Jawap Gyung.
"Oppa jaga diri baik2 nak makan panggil diorang tau!Korang tengok oppa aku tau" Pesan Jung.
"BAIK BOSS JUNG" Kata mereka.
SKIP
Pizza🍕
"Eshh mana mamat ni tadi text kata nak jumpe ni batang hidung pun tak nampak erghh..tanya lah kawan dia tu" Desis Jung.
Jung pegi counter dan tanya sorang pekerja kat situ.
"Kookie ada " Tnya Jung sepatah.
"Ohh ada kat kitchen jap ya saya panggilkan" Kata mamat tu.
"Woii Kookie!yeochin kau nak jumpe kat luar tu dah tunggu cepat la anash ni sian diaa dah la cantikk uii nape la dia dah berpunyaa" Kata Bongjie.
"Ehh kau ni mana ada yeochin kawan jelaa" Kookie tersipu2 malu pula lepas Bongjie cakap macam tu.
KookiePOV
"Annyeong Jung" Sapa Kookie.
"Eo annyeong..ha ada apa nak jumpa aku?" Tanya Jung.
"Ooh saja nak tanya khabar awak hehee..takdelah awak saya text asik bluetick je sedih hidop tauu😐tu laa saya ajak jumpa" Cakap Kookie.
"Hak alamakk kau ni..ingat penting sangat ouhh sorry la aku terbluetick sebab aku teringat saem aku cakap warna biru itu mengindahkan sebab tu aku bluetick jelaa" Jawap Jung dan Kookie rasa macam nak tampa jerr😂.
"Hadoo awak ni..Jung jom jalan2 jap" Ajak Kookie.
"Eh tak boleh la..aku kene teman hyung aku pegi market jap ookkk bye bye chingu bye bye bluekk " Pinta Jung.
"Alaa baru nak ajak jalan..takpelahh ok" Smbung Kookie.
Rumah
Gyung&Bts POV
"Gyung aku dah jumpe segala info Jungkook tu ha ni dia" Kata Namjoon sambil menghulurkan fail.
"Okay..kau tau dia kat mana sekarang" Tanya Gyung dan membelek2 isi fail tu.
"Gyung budak ni sebenarnya kawan Jung..Kookie tu yang hanta pizza kat rumah kita haritu" Terang Hoseok pula.
"HA!Budak tu..yang hanta pizza haritu..waa seriesla?" Cakap Gyung terkejut beruks.
"Yelah..dah esok kitaorang bawak kau pegi jumpa dia" Cakap Jin.
"Okay"
TBC🐾
_______________
Lalalaaaa makin lama makin hambar pulak dahh so Aey akan update sloww sngt from now!🙃
VOTE🌟
READ🎉
COMMENT💫
YOU ARE READING
[C✔]VIOLENT YEOJA 《JJK》
Roman pour AdolescentsMula mula memang ganas tapi........ Jung seorang gadis yg ganas dan keras kepala tapi lepas macam2 perkara buruk berlaku dia terus berubah dan sayang pujaan hati dia. "Awak" "Saya" Eh cam pelik je? Maaflah cerita ni merapu skit ya. START: 7/2/20...