°
.
"JUNGKOOK!!"Jerit Jung.Semua pandang Jung dan.........
Ccekk🗡
Bermulanya pertumpahan darah☻
Pisau yg dihalakan pada Jungkook terkena pada perut Jung sebab dia sempat halang.
"ARGHH--SSHH Huhh--aah jebal..." Jerit Jung sambil memegang bajunya yg penuh dengan darah mengalir.Jung terbaring lemah.
"JUNG!!BANGUN JUNG!!IREONA!!JEBAL" Teriak Jungkook bila nampak Jung tidak sedarkan diri.
Bunjae terkejut dan lari sebab takut polis datang tangkap dia.PABO!!
"Ppali!Bawak Jung pegi hospital nanti makin teruk pula lambat" Cakap Jungkook lagi.
Hospital🏥
Jungkook dari tadi lagi gelisah separa apa tahh risaukan Jung.
"Kook kau dah call Gyung blom?" Tnya bts.
"Ouh dah nanti Gyung datang dengan w1 diorang pun nak melawat Jung jugak" Jwap Jungkook.
Doctor keluar dari bilik emergency tu.
"Siapa penjaga kepada Kim YieJung ya?" Tanya Doctor tu.
"Saya husband dia,doctor macam mana keadaan YieJung?" Jwap Jungkook yg dari tadi mundar mandir je terus bertubi dia tnya dc tu.
"Ouh Pn YieJung takde mengalami kecederaan yg serius pun cuma nasib luka tikaman tadi tak terlalu dlm,dia perlukan banyak berehat sekarang ni" Jelas doctor tu lagi dan beredar.
"Okay..gumawo doctor"
Semua pegi melawat Jung di wad.
Jung.
Jung tersedar dan buka mata perlahan-lahan.
"Hh..oppa"Cakap Jung bila pandang Gyung kat sebelah dia.
"Yahh..Jung dah sedar syukur takde apa2,oppa risau tau tadi" Kata Gyung risau.
Jung cuba untuk bangun tapi perutnya ditekan sebab masih sakit lagi.
"Ss..aduh sakit!" Keluh Jung.
"Awak!jangan bangun..rehat dulu luka tu tak baik lagi " Tegur Jungkook sambil menolak balik badan Jung utk baring.
"Ouhh Kook" Ckp Jung dan dia mencebik tiba2.
"Eh oppa balik dulu la ya lagipun masa melawat dah nak abis,Jung take care tau dengar cakap Jungkook tu jangan nak memandai sendiri je" Cakap Gyung sambil memberi pesanan pada Jung.
Jung hanya tersengih.
"Take care bosskur,take care dindaku,take care busukku,jaga diri ya boss tercomel kitew nii😑" Pesan mereka pula.
"Nae!Gumawo semua" Jwap Jung.
Jungkook
"Jung " Panggil Jungkook dan pegang tangan Jung
"Pahal"
"Alaa awak ni jangan marahh!!Jung saya sebenarnya nak cakap terima kasih sangat kat awak sebab awk dah selamatkan nyawa saya tadi tapi awak korbankan diri awk pulk..saya tak sangka awk nk halang tadi..terkejut tau saya..lepas ni jangan buat lagi tauu bahaya!!" Cakap Jungkook dengan sopannya dengan beribawanya dengan kasih sayangnya dengann....ok stop!😂
"Eo...takpelah its okay!ecehhh alaa kau ni benda dah jadi dah lepas dah pun..Kook aku lapa la" Yeah dont worry keh.
"Ha meh sini saya suapkan makanan..awak tu tak elok lagi" Cakap Jungkook sambil menyuapkan makanan dlm mulut aku.Ehe kau hado hmmph takdekan so blah blah blah shuhh😂.
Mereka pun bersuap2 dan Jung pun dibuai mimpi seketika....
S
L
E 💕
E
PJungkook memandang Jung yg sedap dibuai mimpi ke hati Jungkook kot HAHAHA k tak pun.Jungkook berbisik sesuatu pada Jung yg sedang lena.
"Jung..klau awak nak tau saya sebenarnya orang yg selalu tolong awak bila Bunjae nk bunuh awak...sorry tak bagitau"
Jung tersedar dan tidur balik.
"Saranghae Jung" Bisik Jungkook dan Jung tiba2 bangun.Then.....
"APA?" Kata Jung.
"Eo mana ada apa2..dah tido balik tido tido saya nyanyikan ehhh" Elehh kau ni Jungkook takut pulk.
Berlalulah hari demi berikut Jung di hospital,Jung dijaga prihatin oleh Jungkook ouhh cuwitt😋leklek...
Jungkook terpaksa balik rumah sebab nak hanta baju kotor kat dobi dan Jung kesepian.
"Awakk!saya balik rumah kejap tau nk anta baju kotor ni nanti dah siap saya dtg balik eh" Pinta Jungkook sebelum keluar.
Jung separa mengangguk sebab tengah melahap.
2 jam kemudian tiktiktitok cik jam bunyi tiktok...😂
"Aihh mana si arnab ni cakap kejap je ni dah dekat 2 jam kot haihh dia hanta bju kotor ke buat mesin basuh tu..aish takbaik la kau ni Jung" Kata Jung sendiri.
Masa Jung tengah sedap baring nak terlelap tiba2 dia terdengar suara orang yg dia kenal dekat luar pintu wad,Bunjae.
"Ehh takkan la tu Bunjae?ehh jangan la macam2 aku dah la sakit lagi nii aduu si arnab sekor ni mana tak datang2 lagi!!" Cakap Jung ketakuatan.
Tiba2 pintu wad Jung dibuka tapi Jung pura2 tidur dan sangkaan Jung betul orang tu ialah Bunjae.
TBC🍭
__________________
Last update^💙
Dont be silent readers pleasee!!Thankyou for vote this ff guyss💝
VOTE🌟
READ🎉
COMMENT💫FOLLOW👑
YOU ARE READING
[C✔]VIOLENT YEOJA 《JJK》
Teen FictionMula mula memang ganas tapi........ Jung seorang gadis yg ganas dan keras kepala tapi lepas macam2 perkara buruk berlaku dia terus berubah dan sayang pujaan hati dia. "Awak" "Saya" Eh cam pelik je? Maaflah cerita ni merapu skit ya. START: 7/2/20...