Esoknya~
Bts semua sibuk tolong Jung kemas2 rumah yelah semalam majlis pun buat kat rumah je simple.
Jungkook sibuk angkat beg pakaian dia.
"Ooii nak letak beg tu kat mana?" Tnya Jung kat Jungkook.
"Nak letak dalam bilik la" Jwap Jungkook sambil jarinya menunding ke arah bilik Jung.
"Opps sorry but sorry sangat kau tak boleh jejak pun kaki kau dlam bilik aku okay" Cakap Jung.
"Tapi kita kan dah jadi suami isteri yg sah kenapa saya tak boleh masuk bilik ni" Kata Jungkook pula.
"Aishh kau ni..kita kan kawin paksa je n kau klau nak letak beg ni boleh letak kat bilik..Ha bilik hujung tu okay,bilik aku NO" Sambung Jung.
"Kook,Jung turun makan " Jerit Jimin dari bawah.
"Awak Jimin hyung panggil maka-
"Taulahh aku bukan pekak lagi pun" Jung mencantas cakap Jungkook.
Gyung dari tadi memerhati diorang sebab pintu bilik terbuka skit.
"Jung!" Pnggil Gyung.
"Ohh ya oppa,oppa nk makan ke?" Tnya Jung kat pintu bilik.
"Taknak,sini masuk kejap oppa ada benda nak cakap" Kata Gyung.
"Ouhh apa dia"
"Kenapa cakap kasar dengan Kook,Jung dia tu suami kamu tau bukan kawan lagi tolong respect dia!oppa tak ajar Jung kurang ajar tau" Nasihat Gyung kat Jung dan Jung sekadar buat taktahu.
"Oppa esok ada kelas fizio kan?nanti Jung hanta ya..okay Jung turun dulu" Blas Jung dan hiraukan kata Gyung tadi.
Berlalu lah hari demi hari Jung jadi isteri tapi skit pun takde sweet2 selalu angin je.
SKIP
Another POV
Jung mengatur langkahnya pegi ke bilik Gyung untuk menyatakan hasratnya.
"Oppa..Jung masuk boleh?Jung ada benda nak cakap ni" Kata Jung.
"Ohh masukla"
Jung duduk menghadap Gyung.
"Ha ada apa Jung" Tanya Gyung.
"Oppa..kalau tak keberatan Jung nak ambil alih kerja oppa boleh?" Jung menyatakan hasratnya.
"Jung nak jadi mafia ke"
"Haah Jung nak jadi mafia dan nak tamatkan riwayat hidup Si Bunjae takguna tu..boleh?lagipun Jung kesian tengok oppa tau" Pinta Jung.
"Tak kesah tapi oppa cuma nak Jung hati2 je okay..."Ucap Gyung.
BtsPOV
"Guys say hello to our new boss" Kata Namjoon hyung dan yang lain menjawap.
"Hi"
"Hello"
"Huii"
"Yoww"
"Good morning,evening,night boss"
"Hell boss..opps hello senanya hehehe"Faham2 jelaa sapa yg cakap hell tu.
"Jung nak korang semua ready untuk menentang bunjae binatang tu okay" Kata Jung.
"Nae" Blas mereka serentak.
Tiba2 Jungkook datang di meja diorang discuss dengan membawa air untuk mereka.
Kenapa aku rasa Jungkook bila dah kawin ni jadi macam maid pulak aduu terbang melayang dah wataknya😂😂Aeyy apa aku buat niii!!
(Nak baca boleh xnak pun takpe sbb ni Aey bebel )"Jung..awak nak-
"Sibuk ahh kau ni" Marah Jung dengan potong ayat Jungkook.
Gyung memerhati dan terus panggil Jung.
"Jung sini" Pnggil Gyung.
"Apa"
"Kenapa marah2 Kook,dia bukannya buat salah pun..Jung sampai bila Jung nak jadi macam ni tak baik tau..korang nak dekat setengah bulan tau kawin..Jung please la berbaik dengan Kook" Ceramah Gyung kat Jung.Jung terus dibendung rasa bersalah.
ZZASSSSSS.
Jung bertembung dgn Jungkook dalam laluan ke dapur.
Jung pegang tangan Jungkook tiba2.
"Yahh" Jungkook terkejut.
"Emm weh aku nak minta maafla dgn kau yelaa selamani aku selalu tengking2 kau tak jadi wife yang berguna..kau nak kita jadi kawan mcm dulu?" Ucapan maaf Jung hehe.
"Umm takpelah semua orang buat silap..eh mestila nak jadi kawan balik tapi klau boleh nak lebih daripada kawan" Jwap Jungkook sambil mencuit bahu Jung.
"Eyy dia ni boleh tapi aku nak kau jadi namja yg gentle boleh sebab kau ni lembik ahh Lemah ah kauu" Kata Jung sambil buat muka annoying yg buruk nauzubillah😂.
"Alamakk awak nihh hayelaa okey" Jwap Jungkook pula.
Sejak daripada haritu Jungkook mula berusaha menjadi lelaki sejati hehekk bendes siaa😂
TBC🐾
_________________
Huhahuaha nampaknya Aey menjadi semakin malas untuk updet hahaha😑
VOTE🌟
READ🎉
COMMENT💫
YOU ARE READING
[C✔]VIOLENT YEOJA 《JJK》
Teen FictionMula mula memang ganas tapi........ Jung seorang gadis yg ganas dan keras kepala tapi lepas macam2 perkara buruk berlaku dia terus berubah dan sayang pujaan hati dia. "Awak" "Saya" Eh cam pelik je? Maaflah cerita ni merapu skit ya. START: 7/2/20...