WAŻNA WIADOMOŚĆ NA KOŃCU!
Hoseok
Po występie wróciłem do domu i od razu zadzwoniłem do Jina.
- Cześć Hoseok, jak tam? - zadał pytanie, w jego głosie słyszałem lekkie zaniepokojenie.
- Przeżyłem Jin, naprawdę udało mi się. Rozmawiałem z Agustem, przytuliłem go - powiedziałem, nadal nie wierząc w to.
- Czekaj co?!
- Właśnie mówię, ja też w to nie wierzę. Ale zrobiłem to, przytuliłem Agusta D.
- OMG, jak on pachnie?
- Um, nie wiem. Nie wąchałem go - zaśmiałem się.
- Dlaczego go nie wąchałeś?
- A co ja pies - znów się zaśmiałem.
- Co Ci mówił?
- Nic takiego, tylko życzył mi powodzenia. Jak każdemu.
- Ale powiedział Ci to inaczej, no nie wiem. Bardziej czule?
- Może - powiedziałem rumieniąc się.
- Hoseok, jestem taki szczęśliwy. Spotkamy się za dwa dni, chciałbym wcześniej, ale mam mnóstwo pracy i zamierzam wyjechać do swojej mamy niedługo. Pomóc jej
- Rozumiem Jin, nie musisz się tłumaczyć. Dam sobie radę.
- Mam taką nadzieję, dzwoń jakby coś się stało. Dbaj o siebie i jedz posiłki, zobaczymy się za dwa dni
- Cześć Jin, ty też dbaj o siebie - powiedziałem kończąc połączenie.
Odłożyłem telefon na stolik obok łóżka.
Wziąłem piżamy z szafy i udałem się do łazienki, aby się umyć i przebrany w piżame iść spać.To był naprawdę ciężki dzień
-----------------------♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Gdy w końcu nadszedł czas, aby iść na wczorajsze miejsce przesłuchań i dowiedzieć się kto wygrał wyszedłem z domu.
Stresowałem się i to nawet bardzo, pewnie wygra ten cały Baekhyun.
Przecież uważa się, za takiego świetnego, idealnego i najlepszego.
Ciekawe czy zauważa swoje wady?Dotarłem na miejsce i usiadłem na kanapie obok Bambama i Hyungwona.
- Cześć, jak tam? - spytał mnie Bambam.
- Nieźle, trochę się znów stresuje. Ale jestem też dobrej myśli. - uśmiechnąłem się w jego stronę.
- To dobrze - odpowiedział mi uśmiechem.
Baekhyun stał obok nas, powiedział, że "na moje towarzystwo trzeba sobie zasłużyć, a wy tego nie zrobiliście. Więc nie będę siadać obok was".
Zauważyłem Lalise, zbliżyła się do nas.
- Pewnie wszyscy chcecie już znać odpowiedź na wasze pytanie, nie będę was trzymać w niepewności.
Gratuluję Hoseok - kończąc swoją wypowiedź uśmiechnęła się do mnie.NAPRAWDĘ?
Udało mi się-----------------------------------------------------------------
HejBardzo, bardzo przepraszam za brak rozdziałów przez 6 dni.
Nie spodziewałam się, że będę mieć aż tyle sprawdzianów w tym tygodniu i miałam dużo nauki.
Jutro idę na pierwsze korki z matmy, do całkowicie nowej, innej osoby.
Trochę się stresuje, ale chyba nie będzie tak źle.Dodałam, że to jest short story w tagach.
Bo tak, to będzie krótka historia.Jeszcze 7 rozdziałów do końca.
Pewnie, jak zostaną 2 to dodam moje pomysły i znów komentarzami wybierzcie ten najlepszy.
Miłego dnia/wieczoru/popołudnia ❤️
Bardzo dziękuję za wszystkie wyświetlenia, komentarze i gwiazdki.
Następny, obiecuję będzie w niedzielę.
❤️❤️
CZYTASZ
Reach the goal/sope✓
FanficHoseok bierze udział w konkursie talentów, w którym wygrana to występ z popularnym raperem Agustem D.