5 rozdziałów do końca tego ff
-----------------------------------------------------------------
Hoseok
Yoongi szepnął do mojego ucha "sunshine", nadal to do mnie dotarło.
- Hoseok, no nie gniewaj się. To jest już dziecinne - powiedział do mojego ucha, jedną rękę trzymał na moim ramieniu i delikatnie je pocierał. Jakby próbował mnie uspokoić.
Odwróciłem się do niego.
- Nie jestem zły - zaśmiałem się.
- Czy to był podstęp? - spytał, unosząc jedną brew do góry.
- Dlaczego tak myślisz? - wziąłem łyk swojej kawy.
- Nie wiem - zaśmiał się.
- Dobra, atmosfera jest już trochę lepsza.
- A była zła?
- Zła nie, może lekko niezręczna - powiedziałem patrząc mu się w oczy.
- To ciekawe jaka będzie atmosfera gdy zrobię to - Yoongi zbliżył swoją twarz do mojej, a jego usta znalazły się niebezpiecznie blisko tych moich i gdy już myślałem, że mnie pocałuje.
Nie zrobił tego, jego usta ułożyły się na środku mojej szyi. Zaczął ją delikatnie ssać i przygryzać, tworząc na niej lekko fioletowy ślad oznaczenia.
Jeknąłem cicho, gdy przygryzł ją mocniej i pociągnął kawałek w swoją stronę, czułem się jak w niebie.Gdy skończył odsunął się ode mnie i wziął łyk swojej kawy.
- Co to miało być?! - powiedziałem nadal lekko oszołomiony przez czyn rapera.
- Myślałem o tym od chwili gdy zobaczyłem Cię na przesłuchaniu, chciałem Cię dotknąć. Nie chodzi mi o ręce, chciałem posmakować twojego ciała, części Ciebie. Wiem, pewnie to brzmi niezbyt dobrze, ale pragnąłem być przy tobie cały czas. Sam nie wiem, co się ze mną dzieję, gdy jestem przy tobie. Ale nie chcę tego kończyć czymś takim jak przyjaźń, nie trzymaj mnie na dystans. - złapał mnie za rękę, mówiąc te piękne słowa patrzył mi się głęboko e oczy. Ścisnąłem nasze dłonie i też patrzyłem się w jego oczy.
- Nie będę trzymać Cię na dystans, ale ja muszę się oswoić z tym wszystkim. Co czujesz do mnie?
Yoongiego nos styknął się z tym moim.
- Nie wiem Hoseok, ale jeśli dasz mi szansę. Postaram się to odkryć, aby dać Ci szczęścia, aby dać nam szczęście. Chcę coś z tobą zacząć i nigdy tego nie kończyć. Ale tylko ty możesz podjąć decyzję, czy chcesz zacząć naszą historię?
Co ja mam mu odpowiedzieć?!
-------------------------------------------------------------------
We wtorek następny rozdział.
Miłego dnia/popołudnia/wieczoru ❤️
Powodzenia w szkole już na jutro wam życzę 💜
CZYTASZ
Reach the goal/sope✓
Fiksi PenggemarHoseok bierze udział w konkursie talentów, w którym wygrana to występ z popularnym raperem Agustem D.