4 rozdziały do końca
Czytaliście wcześniejszy rozdział?
Nie wiem czemu, ale nie widzę komu się wyświetlił i czy dostałam jakieś gwiazdki, lub komentarze.
-----------------------------------------------------------------
Hoseok
- Ja nie wiem, może. Chyba coś do Ciebie czuję, ale nie chcę się spieszyć.
- Jeśli będę za bardzo się narzucać powiedz mi - powiedział biorąc łyk swojej kawy.
- Powiem -uśmiechnąłem się w jego stronę.
- A teraz musimy się dowiedzieć o sobie więcej, może zaczniesz?
- Co chcesz wiedzieć?
- Może coś co nie wszyscy wiedzą.
Zastanowiłem się, bo to akurat trudne. Nie wiem, o czym mogę mu powiedzieć.
- Nie rozumiem
- Serio, nie ma ani jednej rzeczy której nikt o tobie nie wie?
- Zazwyczaj wszystko mówię mojemu przyjacielowi.
- Możesz powiedzieć o nim.
- Nazywa się Seokjin, zawsze się o mnie troszczy. To on zapisał mnie na ten konkurs i dzięki niemu poznałem Ciebie.
Jest taką mamą w stylu przyjacielskim, pilnuję abym jadł śniadanie, czasami sam przychodzi do mnie i je robi. Zawsze mnie wspiera.- Trochę jak u mnie Namjoon i Jungkook, z taką różnicą, że ten pierwszy potrafi wszystko zniszczyć - zaśmiał się.
- Dobrze jest mieć przy sobie przyjaciół.
- Dobrze jest, że mam Ciebie teraz przy sobie - mówiąc to objął mnie ramieniem i przyciągnął bliżej siebie, a ja położyłem głowę na jego ramieniu.
------------------------------------♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Został jeden dzień do koncertu.
Yoongi naprawdę ciężko pracuję, tak samo jak ja.
Zdarzało nam się nie przespać jednej nocy przez próbę do występu.
Zapoznałem Jina z Yoongim, a on zapoznał mnie z Namjoonem i Jungkookiem.
Między nami układało się całkiem nieźle, Yoongi całował mnie w policzki, uszy lub szyję. Jeszcze nie jestem gotowy aby pocałował mnie w usta
- Dlaczego tak bardzo się stresuje koncertem z tobą, jak sam występuje to mam wszystko gdzieś, a teraz nie umiem.
- Nie martw się, ja też bardzo się stresuje.
- Bądźmy dobrej myśli, wszystko będzie dobrze.
- Mam nadzieję.
-----------------------------------------------------------------
HejDziękuję wam bardzo za ponad 300 wyświetleń tutaj i za 16 tysięcy wyświetleń przy "Gwiazdor/sope"
Następny dam wam jutro.
Jeszcze w tym tygodniu skończę pisać tą książkę :(
Miłego dnia/wieczoru/popołudnia
Do jutra 💜
CZYTASZ
Reach the goal/sope✓
FanficHoseok bierze udział w konkursie talentów, w którym wygrana to występ z popularnym raperem Agustem D.