Güzellik Köleliği

21 5 6
                                    

Bazen dışarıda, falan gözümüze giriyorlar ya! Güzellik köleleri, FAZLA şımarık cici-bici insanlar.

İnsanlar dedim, çünkü bu yalnız kızlara ait değil. Bu durum BAZI erkekleri de kapsıyor.

Güzellik kölesi- Ego'lu(bundan önceki bölümde bahsetmişdik) insanlar ve güzellik çekirtisi. Ben böyle diyorum. Çekirti- yani çelişki. Amaaan! Ne fark eder? Hepsi aynı değilmi? Seni sinir eden insan, kim olsun ne fark eder?

Eveet, burada sohbet makyajla ilgili deil. Ki bence 18- insanlar, makyaj yapmamalı (Siz bilirsiniz)

Yanılıyormuyum?!?! Etrafımızda öyle insanlar var ki, biz medeniyyetimizden sesimizi çıkarmıyoruz, ama onlar ve onların evebeyinleri çok fazla sinirli. ŞIMARIK!!! Yine söylüyorum. Yazdiklarim herkese ait değildir!!!
Kızına(çoğu zaman böyle) biri bir şey söylüyor. Ama kızı yanlış, karşı taraf haklı. Annesi: " Yooo, benim kızım melek, Allah onu burdan taaa cennete götürecek. Kimse iftira atmasın." Diye ortalığa kendini atıyorsa, o anneye ve onun kızına lafım YOK! Gerçekten...
Kendilerini ne zann ediyorlar?? Kimse dizginlemeyecek mi Onları???

Arkadaşlar yani sinirlendim. Her içimi döktüm. Bu ne ya! Neler çekmedik biz!!!

Arkadaşlar lütfen Vote ve Yorum yapmayı unutmayın.
Şimdiden teşekkürler...,

Seni TanımlıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin