EGO

26 6 1
                                    

"Senin egin,benim legom" nasıl? Beğendin mi?
Ego-egoism-kendini sevmek. Kendini herkesden daha değerli daha iyi bilmek.

Elbette kendini sevmek, kendine güvenmek iyi bir şey ama... Kendini başkasından üstün görmek, diğerlerini küçümsemek??? Işte bu EGO!.. Yani herkes beraberdir. Kimse'nin hakkı diğerinden üstün değildir. Mesleğinden, dininden, ırkından ve cinsiyetinden asılı olmayarak.

Etrafınızda sizin de bu tarz insanlar görebilmeniz mümkündür. Bunlar da övülmekten çok hoşlanırlar. 

Ego dediğimiz şey nasıl yaranıyor? Şımarmak diyelim. Ama bazen bunlar yanlış anlaşıla biliyor. Herkes bazen şımarma ister, ama bu daha farklı...

Peki dizginlenemez mi bu “ego”? Baş edilemez bir şey midir “ego”? Bir insanın ego’sunu dizginlemesi kendi içinde savaş gerektirir. Ve bu savaşı kazananlar genel olarak sevilen insanlar olmuşlardır. “Ego” ile baş etmek için fazla “ego”nun kendinize zarar verdiğini aklınızdan çıkarmayın. Uzun lafın kısası “ben”  için hareket edin. “ben” e güvenin ama “ben” i abartmayın. “Ben” in daha mutlu olması için “sen” leri mutlu edin, “onlar”ı düşünün. “Ben” değil, “biz” olun.

Arkadaşlar, tüm mevzular gelecek! Çok heyecanlıyım.
Lütfen OY ve YORUMlarınızı eksik etmeyiniz...
Şimdiden teşekkürler....

Seni TanımlıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin