BAŞARI

8 1 0
                                    

Başarının Vazgeçilmez 3 Adımı

Önde gelen birçok yönetici, gün içerisinde pek çok kez, başarıyı elde edeceğine inanana kadar, sessizce soyut “başarı” terimini kullanır. Başarı fikrinin, başarının gerekli bütün unsurlarını içerdiğini bilirler. Benzer şekilde sen de “başarı” sözcüğünü inanç ve güvenle kendi kendine tekrarlamaya başlayabilirsin. Bilinçaltın bunu, gerçeğin olarak kabul edecektir. Böylece başarılı olmak bir zorunluluk haline gelecektir.

Başarı senin için nedir?

Kuşkusuz ev hayatında ve başkalarıyla ilişkilerinde başarılı olmak istiyorsun. Mesleğini hakkıyla yapmak, parlamak istiyorsun. Güzel bir eve, rahat ve mutlu yaşamak için çokça paraya sahip olmak istiyorsun. Hatta, belki, istiyorsun ki sınırsız paran olsun; dünyayı gez, keşfedilmemiş ormanlarda kaybol… Neden olmasın?

Kendini iş dünyasında bir yönetici gibi düşün.

Yaşama işini yapıyorsun neticede. İstediğin şeyi yaptığını ve özlemini duyduğun şeyin sahibi olduğunu hayal ederek başarılı bir yönetici ol! Hayal kurmayı öğren, başarılı bir durumun gerçekliğini zihninde yaşa. Hatta, bunu alışkanlık haline getir. Her gece kendini başarılı hissederek dal uykuya. Yavaş yavaş başarı fikirleri bilinçaltında filizlenmeye başlayacak. Başarılı olmak için doğduğuna inan. Böylece mucizeler gerçekleşecektir.

Başarının ilk adımı, yapmayı sevdiğin şeyi bulmaktır.

Peki ya ne istediğini bilmiyorsan? Sana yol gösterilmesi için kendi kendine şu cümleyi tekrarla:

Bilinçaltımın sınırsız gücü bana hayattaki doğru yerimi gösteriyor.

Sessizce, olumlu bir biçimde ve sevgiyle söyle. İnançla, güvenle ve ısrarla devam edersen karşılığını alacaksın. Bu bir duygu da olabilir, bir sezgi de… Açık, huzurlu ve sessiz bir içsel farkındalık şeklinde cevap belirecektir önünde.

Başarının ikinci adımı; bir dalda uzmanlaşmak.

Diyelim ki meslek dalı olarak kimyayı seçtin. Bu dalda bir uzmanlık alanı belirlemeli ve zamanını ona ayırmalısın. Coşku ve hevesle öğrenebildiğin her şeyi öğrenmelisin. İşini şevkle yapmalı ve bunu tüm dünyaya hizmet etmek için kullanmayı arzulamalısın. Kendini geliştirmek için her fırsatı değerlendirmelisin.

Üçüncü adım, en önemli adımdır…

Yapmak istediğin şeyin sadece senin başarına katkıda bulunmadığından emin olmak zorundasın. Arzuların bencilce olmamalı. İnsanlığa yarar sağlayıp, tam bir döngü oluşturmalı. Başka bir deyişle, fikrine dünyayı koruma amacı hizmet etmeli. Eğer sadece kendi yararına çalışırsan bu önemli döngüyü tamamlayamazsın. Başarılı görünebilirsin ama hayatında bir kısa devre oluşacak ve zaman içinde kısıtlamalarla sonuçlanacaktır.

Hatırlamaya değer fikirler:Yapmayı sevdiğin şeyi bul. Bilmiyorsan sana yol gösterilmesini dile. Çok geçmeden bu gerçekleşecektir.Seçtiğin alanda uzmanlaş ve çokça bilgi sahibi olmaya çalış.Unutma, zihinsel huzur başarıyı gerçek kılar.Duyguyla birleşen düşünce inanca dönüşür ve neye inanırsan o olur.Hayallerinin gücü, bilinçaltının mucizelerini ortaya çıkarır.

Kısaca dilediğin, hayal edebildiğin ve inandığın her şey gerçektir! Asıl soru, yeterince cesur olup olmadığındır.

Sevgiyle ve mucizelerle kal!

Kaynak: Joseph Murphy, Bilinçaltının Gücü

Ben çok sevdim yaaa. 😀😄😄
Mutlaka bu kurallara uymam lazım, uymalıyız ki, mutlu olalım. Güle güle (Kucuk Ilham Kutusu)

Seni TanımlıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin