3. Fejezet

1K 47 0
                                    

Másnap reggel könnyen felébredtem és elkészültem a suliba. A buszon üllve megnéztem az értesítéseimet és láttam hogy Ati is bejelölt. Visszajelöltem mindenkit és betettem a kedvenc számomat amit az út hátralévő részében hallgattam.

Az első órám német volt ami nem tudtam pontosan hol van hiszen még nem volt ilyen órám itt. Ezért inkább követtem Atit, mert úgy emlékeztem hogy azt mondta németes.

Végül igazam lett mivel egy elég kicsit terembe mentünk ahol rajtunk kívül még csak 2 lány ült. A terem falain német szöveggel ellátott plakátok voltak amik megnyugtattak hogy jó helyen vagyok.

Leültünk és vártunk a tanárra, közben pedig beszélgettünk. Szóba került hogy miért váltottunk iskolát és hogy mit csinálunk szabad időnkben. A szünet elég gyorsan eltelt és megjelent egy magas barna hajú 40-es szemüveges nő a többi diákkal együtt. Leültek mindannyian majd elkezdődött volna az óra, de előtte velem egyeztetett a könyvekel kapcsolatban. Az óra gyorsan és jó hangulatban telt. Atival végig telefonoztuk az egész órát, még a tanár projektorját is megzavartuk egy telefonos appal. Szegény nem értette miért jön be mindig a Pornhub a német tankönyv helyett.
Egy idő után már gyanítani kezdte hogy valami közünk van hozzá. Mert sikertelenül visszafojtott nevetéssel ültünk a 2. sorban ehez még hozzá adott az első óra csodás hangulata.

A nap további része normálisan telt, minden órán elmondhatam a bemutatkozó szövegemet amit a végére már egész jól betanultam.

Suli után felszálltam a buszra és a koleszig meg sem álltam. Ott be feküdtem az ágyba nyomtam a telefonom a nap további részén.

A város.... Paul Street FF.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang