Na a vizsga, eldől hogy megmarad e minden ami már megszokottá vált vagy mehetek haza.
Nem sok ideje vagyok itt de már most úgy érzem van miért itt maradni, ha nem is a város miatt bár nagyon imádom és nem is a suli miatt vagy talán a kolis faszságok miatt. Hanem hogy kiderüljön mi lesz köztünk Attilával.
Nehogy már egy vizsga miatt veszítsem el ezt mind.
Beléptünk és a tanárnő ott ült az asztalnál, nyugodtan és kimérten szólított meg minket.
-Attila? Ön időben? Ilyet sem láttam még jó hatással van magára az új környezet. -nézett először Atira majd rám a tanárnő.
-Igyekeztem, bár ha nem lenne itt valaki fix elkésem. -nézett rám mosolyogva.
-Na elég a bájcsevelyből kezdődjön a vizsga.
Leültünk egymás mellé és megkaptuk a papírt. Egész egyszerű kérdések voltak, pont abból a témából amit tegnap átnéztünk Atival szóval nem volt gáz.
Ahogy láttam ő is boldogult vele szóval nyugodtan adtam be és kimentem a teremből.
Kb 5 perc múlva Ati is kijött utána pedig a tanárnő a dolgozatokkal.-Na hogy ment? -kérdezte nyugodtan.
-Mindent tudtam. -fújtam ki a levegőt megnyugodva. Neked?
-Amit tudtam beírtam de fix megvan a kettes. Mondta majd közelebb lépett felém.
-Kösz a segítséget, nélküled nem ment volna.
-Nagyon szívesen, jobb volt társaságban készülni mint egyedül a koliban.
Feltűnően közel álltunk egymáshoz és hosszasan néztünk egymás szemébe. Én szakítottam meg a szemkontaktust hogy zavartan félre néztem. Ati szólásra nyitotta száját de én megelőztem.
-Nem megyünk el a büfébe? Nem volt idő reggelizni.
-De mehetünk. -majd szorosan mellettem megindult.
Érdekes volt Ati viselkedése de nem akartam semmit sem el sietni vele mégis csak 2 hete ismerem. Bár pozitívabb eddig az összes fiú ismerősömnél de mégis jobb vigyázni és lassan haladni.
Büfé után már csak az osztályba mentünk be a többiekhez és a nap további részében semmi említésre méltó nem történt.
Ezután megbeszéltük hogy kikísér a Keletibe.
Megindultunk a koliba a cuccaimért. Az oda utat végig beszélgettük majd fel futottam összeszedni a cuccaim. Utána gyorsan le és indulás már ténylegesen haza.
Keletibe kb 1 óra alatt értünk le majd vártunk a vonatra egy olyan 10 percet. A legvégső percig ott álltam Atival és beszélgettünk. Már csak 2 perc maradt indulásig. Segített feltenni a bőröndöm az ülés fölé majd egy ölelés után elbúcsúztunk egymástól és leszállt a szerelvényről.
Én pedig megindultam haza hogy találkozzak az otthoniakkal ezúttal nem csak a családdal.
Barátokkal egy kis bulit terveztünk a sikeres vizsgámra.
KAMU SEDANG MEMBACA
A város.... Paul Street FF.
Fiksi PenggemarA történetünk egy lányról szól aki az egyik pillanatról a másikra felkerül a fővárosba, ahol az élete nagyon gyorsan megváltozik.