Igazából nem tudtam hova tenni a helyzetet de tetszett a dolog.
Úgy tettem mintha nem lennék fent és reménykedtem benne hogy nem érzi hogy úgy ver a szívem mintha egy maratont le futottam volna. Mondjuk ha én hallom az övét akkor fordítva is így lehet.
-Fent vagy? -kérdezte álmosan.
-Aha, de még szeretnék aludni, fix nincs még 7 óra. -mondtam álmosan és lefordultam róla a másik irányba hogy ne lássa hogy tiszta vörös vagyok.
-Pontosan 7:15 van. Meg kéne indulni a suliba, ha nem akarunk késni.
Na baszki, gyorsan valami értelmes színt kell varázsolni a fejemre és összeszedni magam, nem utolsó sorban nem elbaszni a helyzetet.
-Ne már! -ültem fel és megdörzsöltem az arcom hátha az álmosság is kimegy a szememből.
Ati az ágy végében öltözködött, éppen egy fekete pólót húzott fel magára a félhomályban.
Az idilli pillanatot ő törte meg.-Kimegyek amíg felöltözöl. -majd felállt, kivett egy nadrágot a szekrényéből és ki is ment a folyosóra.
Esküdni mertem volna hogy volt rajta, így utólag ezt elég érdekes megtudni.
Gyorsan össze szedtem magam, majd kimentem a fürdőbe hogy a fejemmel is kezdjek valamit. Amint elégedett voltam a látvánnyal ki is mentem a nappaliba ahol Ati a TV-t nézte.
-Nem kéne menni? 7:45 van.
-Péntek van, vagyis nincs első.
-De nekünk igen. Tudod, vizsgázunk!
Ati tekintette egy pillanat alatt ijedt lett és gyorsan elkezdte húzni a cipőjét. Én is vettem a cuccaimat és elkezdtünk sprintelni a suliba. Hála istennek kb 10 percre lakik tőle szóval beértünk. Nem is értem hogy tud mindig elkésni.
Megkerestük a termet és beléptünk.
Elkezdődött hát a vizsga ami eldönti maradhatunk e itt vagy mehetünk vissza a régi sulinkba.
STAI LEGGENDO
A város.... Paul Street FF.
FanfictionA történetünk egy lányról szól aki az egyik pillanatról a másikra felkerül a fővárosba, ahol az élete nagyon gyorsan megváltozik.