У записці писало.
-якшо шо ми поїхали у кафе , потвм у кінотеатер,нас не буде мінімум 3 години.
Не сумуйте. І ми дуже сильно надіємося що ви помирилися.
Любимо🙈
Ваші два дибіла❤️😂Ми це прочитали,ще посміялися , і вирішили дивитися фільм.
А от вибирати фільм нам прийшлося довго.
-давай дивитися «13 причин почему»?-запропонувала я.
-нєєє я хочу ужастіки.
-ну нє,тільки не ужастіки.-почала нити я.
-останній раз коли ми дивилися фільм , то фільм вибирала ти,сьогодні моя черга значіть дивимося ужастіки.
-ладнооо!-я закотила очі,і тяжко видихнула,я просто не люблю ужастіки,точніше не не люблю,а просто трошки боюся.Перші 15 хв було все норм,так страшно не було , а потім у цьому фільмі дикобраз відкусив голову людини.
Микола на це дивився як ні в чому не бувало.
А я почала піщати як ненормальна.-аааааааа!!!
-чого ти кричиш?-схвильовано запитав Микола.
-Виключи той дибвльний фільм мені страшно.
-чого ти боїшся,я ж з тобою,а коли ми разом нам нічого не страшно,ти ж так щавжли казала?
-да я так казала,так і є,але не зараз...
Микола нічого не сказав а просто обняв мене щоб мені не було так страшно.
-так краще?)-записав Микола.
-дааа,скорше так зробити не міг?
-ну ти ж знаєш як я люблю деколи тебе понервувати,того і скорше того не зробив.
-добре добре,я обідилася.
Я хотіла встати з дивана і піти до кімнати,але Микола взяв мене за руку і не відпускав.
Я зрозуміла що нема смислу вириватися,він всерівно мене би не відпустив....
Я сіла на диван,але трошки дальше від нього,але він сів блище до мене і обняв мене.
-ти що обіжаєшся?Я мовчала.
-ясно,значіть обіжаєшся,а якщо так?
Він мене поцілував.
Вот і моя слабкість. Коли він мене поцілує,після того не можливо на нього обіжатися,незнаю,вот така я дивна...Ми ще десь 1 годину дивилися цей ужасний фільм,весь час Микола мене тримав за руку і одною рукою обняв,мені від цього ставало тепліше і не так страшно...
Пізніше Саша і Міша прийшли додому,і дивилися з нами фільм.
Саша теж боялася,тому весь час її Міша тримав за руку.На дворі було вже темно,а на годиннику було 1:30.
Ми всі вже пішли спати.
Я довго не могла заснути,і не давала спати Миколові.Ми довго ще лежали , говорили на різні теми.
Пройшов вже місяць!...
13 частина вже тут.
Вибачте за те що вона вийшла така маленька,усіх люблю
(410 слів)
❤️❤️❤️