Karakterler <3

295 18 0
                                    

Betty Brenny Edwars (Beti Breni Edvırs)

16 yaşında simsiyah gözleri ve hafif uzun kahverengi saçları ile şirin bir kız. Tek kardeş. Tek kardeş ama Dean saolsun bir abisi var diyebiliriz. Yüzmeyi , şarkı yazmayı, yada söylemeyi ve en yakın arkadaşı Charter ile sohbet etmeyi çok sever. Sıkılınca değişik şeyler yapmayı dener. Gevşemek ve biraz rahatlamak adına şarkı dinleyip odada deli gibi dans eder. Hayatınızda görebileceğiniz en çılgın kişilik.

Kharter Naysen ( Kartır Neysın )

16 yaşında. Betty' nin aksine kumral ve siyah gözlü. Betty gibi çılgın bir kız. Ama genellikle Betty' yi durduran o olur. En yakın arkadaşının şarkılarını dinlemeye bayılır. Ailesine düşkün bir kız. Sırlarını sadece Betty ile paylaşır. Tabi Betty de onla...

Bu iki kızın birbirinden başka arkadaşı yoktur. Hep yapışık ikiz gibi bereber gezinirler.Beraber güler, beraber ağlarlar...

Dean Naysen ( Diyın Neysın )

Kharter' ın abisi ve onun gibi ailesine düşkün. Betty' yi kendi kardeşi gibi sever. Karter'ı koruduğu, merak ettiği gibi Betty'yi de korur ve merak eder. Çakma bir sarışındır ve yeşil gözlüdür.

The vamps karakterlerini anlatmayacağım çünkü siz zaten onları biliyorsunuz. Hikayemizde The vamps ünlü değildir. Hikayenin ilerleyen bölümlerinde onlarında nasıl bir yaşantısı olduğunu göreceksiniz zaten...

The Chance Cafe's / Şans Kafe'de (The vamps)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin