1.Na początku miała być taka historia, że :jej babcia była klejnotem i urodziła mamę. Babcia straciła ludzką postać, ale niestety mama zachorowała i musiała mieć operację.
wyciągnęli u niej klejnot. a wdała się bardziej w człowieka, więc nie była tak bezsilna jak Steven (szczególnie bo była starsza) i jej pomogli, jednak zostało zmienione w trakcie pisania.2.Książka napisana od samego początku tutaj.
3. W tyturze ,,Zasiane Ziarno" chodziło o słowie ,,Diament", które zostało podpowiedziane Granat.
4. 1 część jest strasznie podobna do odcinka,, Change your Mind"
5. Okładkę zrobiłam sama. I to jest pierwsza okładka, w której obrabiałam zdjęcia.
6. Ciekawostki pisałam od samego początku
7.Tygrysie oko zawsze była dobra i od początku tak miało być
8.Na początku miało nie być Fuzji,, Taaffeit" Podczas pisania stwierdziłam dopiero, że jednak będzie.
9. Sama rysowałam:Czerwoną Diament, Tygrysie oko, Taaffeit i Noc kairu
10. Ten kod,, 1854" nie był przypadkowy. Nr 18 to R w angielskim alfabecie, 5 to E, a 4 to D. Czyli całe hasło oznacza RED (Czerwony). Dodatkowo 1 z przodu może oznaczać, że była pierwsza z wszystkich Diamentów.
11.Zaklęcie było dokładnie po kolei w języku: Polskim, Hiszpańskim, Francuzkim, Ukraińskim, Rosyjskim i w Łacinie. Był użyty w większości Tłumacz Google, więc tłumaczenie może odbiegać od oryginalnego polskiego. Tylko Rosyjski i Ukraiński był napisany przez tłumacz + poprawiony przeze mnie i moją koleżankę.
12. Książka trochę się zmieniła. Starcie się zmieniało w trakcie pisania jednak cel był ten sam.
13. W starciu przez chwilę chciałam wziąć tą moc Stevena z pod świadomością, ale wyszło inaczej.
14. Klejnot Tygryski umieściłam specjalnie w tym miejscu. Miał zastępować " Trzecie oko" co oznaczało, że była mądra i sprytna.
15. Miałam szkic mniej więcej jak ma wyglądać. Jednak nie korzystałam z tego jakoś często.
16.,,Może zrobię coś, że klejnoty będą musiały się gdzieś dostać i pokażę wszystkie fuzję.
- Stevonnie od początku może
-Opal
-Sugilit
-Sardonyks
-Aleksandryt
- Kwarc dymny
-Kwarc słoneczny
- Tęczowy kwarc
- Obsydian
Wspólny wszystkich. "- taki był zamysł. Napisałam nawet na szkicach, ale jednak uległo zmianie. A ten cytat pochodzi z mojego szkica.17.Granat nie widziała ich przyszłości przez moc czerwonej danej przez Akwamaryn. Jakby co XD
18.Od pierwszego rozdziału chciałam by Steven i Connie się pocałowali. A skoro Connie też zrobiłam klejnotem, to teraz nie umrze tak szybko i ich miłość będzie trwała XD😉
19. Okładka na SQ wygląda tak
Też w ibisPaint. Tylko, że na sq jest przycięty.
20. Noc kairu specjalnie ma kolorowe klejnoty. Taki był zamysł.
Pytanie
Który rysunek jest waszym zdaniem najlepszy, a który najgorszy?Jak coś to były:
-Czerwona Diament (rozdział:Czerwona)
- Tygrysie oko (rozdział:Szpieg)
-Taaffeit (rozdział:Fuzja)
-Noc kairu (rozdział:Ostateczne starcie)
[Zdjęcia niżej, kolejno]
Dziękuję wszystkim co przeczytali do końca. Proszę 🙏, aby osoby 👤👤👤, które wiernie czytały 📚, napisały w kom 💬.
Napiszcie chociażby zwykłe,,ja"🙋.
Będę wdzięczna ❤. No i nie zapomnijcie odp na pytanie 😉
CZYTASZ
Stevonnie
Fanfiction/Steven Universe fanfiction/ Okładka zrobiona przeze mnie w aplikacji IbisPaint Było normalnie. Pokonana Biała Diament, która stała się dobra.Wszyscy myśleli, że to koniec. Ale to był początek nowych przygód! Connie pewnego dnia odkrywa w sobie c...