2🖤

262 33 1
                                    

Marcus

„Marcusi?! Přijdeš si normální?! Zničil jsi školní pohár!"
„Omlouvám se já..."
Začal jsem se zakecáváním a ona mě stopla.
„Všichni moc dobře víme, že jsi po kocovině, takže bych ti radila, přestat chlastat! Anebo nechodit do školy! Vysloužil sis tím dutku ředitele školy!
Dál se o tom nehodlám bavit!"
Pleskla mi žákovskou s poznámkou na stůl..
-skvělý-
Řekl jsem si pro sebe a táhl se z ředitelny pomalu jsem myslel že už se do té třídy nevrátím.
Ten kluk už z ředitelny odešel a moje myšlenky na něj jsem měl v hlavě. POŘÁD!

A moje těsno v boxerkách... Oh..

Musel jsem si rychle odběhnout na záchod...
Uvolnil jsem pásek a vytáhl moji anakondu. (🤣👌🏼🐍)
Začal jsem si po ní jemně přejíždět a vzdychat...
Vyhonil jsem si a když jsem se udělal, moje sperma bylo na zdi kabinky..
Zastrčil jsem si tedy anakondu zpátky do boxerek a zapnul kalhoty.
A svoje sperma setřel do toaletního papíru, vyhodil do záchodu a spláchl.
„Uff"
Oddechl jsem si nahlas...
Hned se mi udělalo líp...
Věděl jsem že ale musím do třídy.
Dnešek by fakt ale fakt na hovno.
Umyl jsem si ruce a vyšel ze záchoda.
Byla velká přestávka na svačinu a nikdo si mě ani nevšiml.
Což je dobře!

Bylo to zvláštní a tak strašně divný pocit jsem nikdy neměl.
Vešel jsem do třídy a sedl si...
Byli tam jen moji spolužáci a Tini.
„Maci! Ty jsi pil žejo?!"
Špitnul mi.
„Hej... Nechci to rozebírat"
Protočil jsem panenkami a hleděl si svého.
Četl jsem si nějakou knížku a najednou mi někdo poklepal na rameno.

Chris

Riaditeľka ma poslala do triedy. Trochu som sa bál. Bál som sa reakcii na mňa... predsa len človiečik menšieho vzrastu v úplne novom prostredí a medzi ľudmi, ktorých nikdy predtým nevidel.

Odišiel som z riaditeľne a namieril som si to na záchody. Začínal som v mojich bexerkách citit dosť tesno. A popravde ja keď som nadržný tak to nevydržím. Skôr či neskôr by som sa urobil aj v boxerkách.

Zamkol som sa v jednej kabínke a svojho kamaráta si vytiahol z boxeriek.

Začal som si jemne honiť a vzdychať. Postupne som zrýchľoval, až som sa nakoniec urobil.

Neporiadok po mne som upratal, svojho kamaráta si strčil do boxeriek a išiel do triedy.

Na moje prekvapenie ma všetci zobrali dobre. Sadol som si do poslednej lavice a len tak sedel a pozeral do blba. Mal som stále v hlave toho chlapca z môjho sna a z riaditeľne.

.

Z môjho premýšľania ma vyrušila jedna osoba ktorá vošla do triedy.

Nespúšťali som z nej oči. Bol to on. Bol to ten dokonalý chlapec z riaditeľne a z môjho sna.

Sadol si pribehol ku nemu nejaký chalan z triedy, ktorý bol ku podivu na vlas taký istý ako ten môj chlapec. Ano počuli ste dobre. MÔJ!

Keď tá kópia od neho odišla, postavil som sa a prešiel ku nemu zo zadu.

Keď som bol pri ňom, poruchám som mu na rameno a tým som ho vyrušil od čítania nejakej knihy.

Fuckboy [Marcus Gunnarsen]Where stories live. Discover now