Marcus
Zničehonic mi přišla SMSka od toho čísla a někdo mi psal "pokud nezplatíš 500 tisíc do 5-ti dnů.. Tvoje drahá polovička bude mrtvá! Ale bacha jsou v tom ještě úkoly.. "
Rychle jsem křikl na Adama, že musíme jet.
Já jsem kokot jak jsem běžel za Martinusem na tu střechu, tak jsem zapomněl zaplatit tu zplátku. Jsem fakt debil...
Byl jsem na sebe naštvaný a tak jsem rychle spěchal domů.„Úkol číslo jedna, ubliž Martinusovi.. Pořež ho.. Nebo ho zmlať...cokoli"
„Tini?" Oslovil jsem svého bratra a on se na mě podíval..
„Nechci to dělat...ale musím, nastav ruku"
Nastavil mi ruku a já vytáhl z ořezávátka žiletku.
Řízl jsem ho do ruky párkrát a on syčel.. Chápal že je to jeden z těch úkolů a tak necukal a držel.
Když už měl na ruce dost krve, vyfotil jsem to a poslal tomu debilovi.
Naštěstí s tím souhlasil.. Další úkol mi měl poslat následující den.Následující den mi opravdu přišel další úkol.
„Úkol číslo dva, zajebeš s Martinusem a pošleš video"
Když jsem to přečetl Martinusovi přikývl a Adam musel souhlasit. Natočili jsme si teda s Tinim sex.
Vysvlékl jsem ho.. Absolutně bez emocí do něj zasunul a pohyboval se v něm tak dlouho dokud jsem se neudělal. Martinus se mohl bolestí posrat...a že skoro doslova. A potom co jsem z něj svou velkou anakondu vytáhl se rozbrečel.... Tohle bude ještě těžké...Chris
Ďalší deň som sa zobudil na tej studenej podlahe. Nemal som vôbec tušenie koľko je hodín, keďže ako najväčší idiot som odhodil telefón v lese.
Netrvalo dlho a do miestnosti prišiel ten týpek a už podľa jeho výrazu som vedel, že ma niečo v úmysle.. oh a aby som nezabudol moja ruka ešte stále bolí keďže som sa nikdy v živote nerezal. Viem, že slm pomáhal Marcusovi sa z toho dostať ale to je tak všetko.
Ten týpek mal v ruke telefón ktorý mi dal pred oči. Bola tam Martinusová ruka a bola cela dorezaná. Bolo mi to ľúto, no čo som tam videl neskôr mi vyrazilo dych. Bol tam Marcus ako si to rozdával s Martinusom.
Do očí sa mi nahrnuli slzy a ja som sa nezmohol ani na jediné slovo. Ten týpek si dal dole gate a postavil sa predomňa.
"Vyfajčí ma!" skríkol a ja som si znechutene dal do úst jeho zoschnúť pýchu.
Znechutene som mu začal fajčiť a ten idiot si to natáčal. Presne som vedel čo bude následovať. Video pošle Marcusovi aby ho poriadne vytrápil. Bolo mi ho ľúto, že kvôli mojej blbosti musí trpieť...
______________________________
Heyyy tak prázdniny sa týmto dňom skončili a ja sa budem diviť ak nespácham samovraždu.
Do akej triedy idete a na koľkú máte byť v škole? Ja budem od zajtra prváčka na strednej a v škole mame byť díky bohu až 10:30. A taktiež s emixtin nebudeme moc aktívne kvôli tomu, že ju čakajú tento rok prijmačky so good luck girl. ✨My mood 🙃
YOU ARE READING
Fuckboy [Marcus Gunnarsen]
FanfictionKeď som ho prvýkrát videl, akoby sa mi celý svet točil len okolo neho... akoby bol on to, čo som celý svoj život hľadal.... nevedel som ako sa volal, ale čo som vedel, tak to že sa s ním musím raz zoznámiť... skúsil som ho teda osloviť. ,,Prepáč...