22

140 12 2
                                    

Marcus

,,Úkol číslo čtyři, ohnout Adama"

Přečetl jsem zprávu Adamovi a on ztuhnul...
„Jako pro tvého přítele mi to problém nedělá, ale... Problém semnou je, že... Že ve mě nikdy nikdo nebyl.."
Adam zrudl a koukal do země. Martinus měl horečku a spal, takže by proti tomu asi nějak protestovat stejně nemohl.
A já Adama ujistil.
„Neboj.. Budu opatrný"
Usmál jsem se a Adam přikývl.
„Dobře"
Vyšli jsme spolu nahoru, oba jsme se klepali. Zapl jsem kameru a Adama hodil do postele.
Zesvlékli jsme se a já si do něj opatrně zasunul. Trochu sebou cukl a zatl pěsti a pak povolil. Po chvíli začal vzdychat. Pohyboval jsem se v něm rychleji a rychleji. Adamovi vzdechy se stupňovaly a nakonec se mi udělal na břicho a já do něho.
Oddechl jsem a břicho si otřel, ještě jsem se oblékl a vzal do ruky mobil. Adam se posadil na okraj postele a rychle se oblékl. „Nebylo to vůbec zlé jak všichni říkají"
„Jo, ale byl to sex bez lásky..."
Odpověděl jsem, zatímco jsem nahrával video.
Adam mlčel. Zničehonic prostě ztichl. Asi mu to bylo líto.
Najednou jsme z Martinusova pokoje slyšeli pláč. Oba jsme se vydali do Tiniho pokoje.
„Martinusi?"
Oslovil jsem ho a on brečel.
„No?"
Odpověděl ubrečeně a já se zeptal: „Copak se děje? Proč pláčeš?"
„Bolí mě hlava... Ale hrozně"
Ležel tam zklesle a Adam hned reagoval: „Jdu pro lék"
Odběhl pro prášek, po kterém Martinus prakticky hned usnul a jakmile usnul Adam mě oslocil s vážným výrazem ve tváři.
„Marcusi?"

Chris

Bol další deň a ja som zase čakal kým príde ten týpek. Vedel som, že ako vždy bude mať pre mňa úlohu.

Keď vošiel do miestnosti zostal v šoku. Ja som ležal na zemi celý krvavý. Ten týpek položil tácku s niečím a nejakou úlohou na zem a niekam utiekol. Toto bolo prvýkrát čo nezamkol. Chcel som to využiť, no bol som úplne oslabený.

Vošiel zase do miestnosti a v ruke mal lekárničku. Žeby mi chce pomôcť a pustiť ma na slobodu? Nieeee.

Zrazu prišiel ku mne a kľakol si na kolená. Zobral di moju ruku ktorá bola cela od keby a na ktorej bola dosť hlboká rana.

Ruku mi opláchol vodou a následne mi dal na to dezinfekciu. Sykol som od bolesti. Predsa len nie je dvakrát prijemne keď Vám niekto na otvorenú ranu dá dezinfekciu.

Pi vyčistení mojej rany mi ruku obviazal obväzom a išiel po tácku, ktorú položil predomňa.

Celý obsah tejto fľaše vypi. Je tam tajná prísada a uvidíme či na to prídeš. Natočiť video a pošli to Marcusovi. Musí tam byť natočená celá tvoja reakcia!

Obávam sa čo tam tam hajzel dal, no nemal som čas to riešiť. Zapol som telefón na ktorý som začal natáčať.

Sadol som si pred tácku a fľašu si dal k ústam. Začal som piť. Všetko mi prišlo v pohode, no pri konci som cítil niečo slané.

Ten idiot si tam dal svoje sperma. Prišlo mi zle. Do kamery som povedal, že tam boli jeho sperma a následne som to celé vyvrátil zo seba von...
_____________________________

emixtin ❤️

Fuckboy [Marcus Gunnarsen]Where stories live. Discover now