Marcus
Už se s Chrisem známe celkem dlouho a naši to ví... Snažím se teď dát všechny svoje dluhy so pořádku... Táta mě lehce nenávidí, ale nemůžu se mu divit... Chris a já jsme se mazlili u nás v obýváku a koukali na film...
Martinus něco dělal v kuchyni a furt na nás pokukoval, až na něj Chris křiknul: „Máš nějaký problém chlapečku??!"
Hned jsem si ho stáhl k sobě.
„Chrisi shhh je to jenom Martinus"
Snažil jsem se ho uklidit a on přikývl.
„Promiň zase se chovám jako blbec"
Zakroutil smutně hlavou a já si ho posadil na klín.
„Vůbec ne, ano?"
„No dobře"
Martinus tam stál jako opařený, ale odpověď si radši odpustil. Odešel zpátky do svého pokoje a já ho nějak neřešil.Další den jsem se tedy vydal domluvit se s jedním mým "kamarádem" jak mu budu splácet... Asi si teď říkáte, proč to takový bad boy jako já dělá? ale já to slíbil Chrisovi. Že přestanu...
Hlavně nechci ani ničit jméno naší rodině a tak... Snad se chápem...
Šel jsem tedy do jednoho baru ve kterém to páchlo cigaretama, jeden borec mi nabídl a já odmítl...
To bylo poprvé, co jsem někomu v baru odmítl cigaretu...Sedl jsem si a servírka se mě zeptala:
„Dáte si něco? Nebo na někoho čekáte?"
Já jí opětoval úsměv a řekl:
„Ano čekám na Toma Andersena je to můj kamarád a dělá tady v podniku"
„Dobře a vaše jméno?"
Zamrkala a já si prohrábnul vlasy.
„Marcus Gunnarsen"
„Dobře"
Najednou slečna ve vyzívavém oblečení odběhla někam pryč a do deseti minut byla zpátky i s Tomem.
Byl vysoký.. Vyšší než já, hubený, černovlasý, modrooký a pohledný.
Ale Chris je nejlepší...
Ano... Spal jsem s Tomem....
„Čau"
Podíval se na mě a jednu mi hned natáhnul.
„Auu"
Snažil jsem se udržet na nohou a rukou si hladil tvář.
„A-Ahoj" Vykoktal jsem ze sebe.
„Kdy mi zaplatíš těch 150 tisíc?!"
Přirazil mi hlavu o zeď.
„Zaplatím to, slibuju chtěl... Chtěl jsem se jen domluvit.."
Dýchal jsem zrychleně a z nosu mi valila červená teplá tekutina.
„Máš na to tři měsíce, každý měsíc mi na účet pošleš 50tisíc. Každé pondělí prvního týdne v měsíci budu mít v 18:00 na účte 50 litrů jasný?!"
Švihl semnou o zem a já jen přikývl.
„Dobře"Chris
Marcus niekam odišiel, no nejako som to neriešil.
Keďže sme spali u Marcusa, rozhodol som sa, že vstanem, oblečiem sa a pôjdem domov.
Zišiel som dole po schodoch a video som v kuchyni sedieť Martinusa.
"Martinus?" chcel som vedieť, či náhodou nevie kde je Marcus
"Hmm?" prihovoril sa mi tak chladne?
"N-nevieš k-kam i-išiel M-Marcus?"
"Nie, ale máš tu mňa" povedal s úškrnom a nalepil sa na mňa
"M-Martinus! P-prestaň!" skríkol som po ňom a kopol ho medzi nohyRýchlo som si zobral svoje veci a bežal domov.
V rýchlosti som odomkol dvere a vzápätí ich aj zamkol. Skĺzol som pozdĺž dverí na zem a začali mi tiecť slzy.
~
Neviem koľko som tam sedel na zemi, ale videl som ako sa začalo stmievať a niekto búchal silno na dvere.
Postavil som sa a pozrel sa kto tam je. Otvoril som dvere a videl tam Marcusa.... celého skrvaveného...
"M-Marcus" povedal som a do očí sa mi začali hrnúť zase slzy
"Shhhh" snažil sa ma upokojiť a vtiahol si ma do veľkého objatia
"Čo sa ti st-stalo?"
"Shhh... budem v pohode" povedal a usmial sa na mňa. Ja som mu úsmev opätoval a za ruku ho ťahal do kúpeľne.Posadil som ho na vaňu a začal mu ošetrovať všetky rany..
________________________________Takže konečne som sa dokopala k tomu niečo napísať 🙃 a ako vždy lonelygunnarsen dokonalá časť a ja zase úplne na piču🙃
YOU ARE READING
Fuckboy [Marcus Gunnarsen]
FanfictionKeď som ho prvýkrát videl, akoby sa mi celý svet točil len okolo neho... akoby bol on to, čo som celý svoj život hľadal.... nevedel som ako sa volal, ale čo som vedel, tak to že sa s ním musím raz zoznámiť... skúsil som ho teda osloviť. ,,Prepáč...