Marcus
Neměl jsem na to, plnit další úkoly.. Martinus byl nešťastný, Adam z toho úplně nadšený nebyl a Chris měl moje jméno vyřezané na ruce. O den později mi přišel další úkol.
„Úkol číslo tři. Přivázat Martinuse ke stromu, vykouřit mu a nechat ho 24 hodin samotného"
To jsem nemohl udělat... Ale věděl jsem že musím. Vzal jsem v obchodě provaz a Martinuse doma prostě popadl za ruku.
Celou cestu kňučel že nechce, že by radši umřel a strašně se vztekal. „Martinusi mě se to taky nelíbí... Ale tohle už bude celá splátka a pak už ho budeme mít z krku"
Řekl jsem mu smutně a on přikývl.
„Já vím.. Kdybych nebyl idiot a nelezl na tu střechu nic z toho by se nestalo"
Odvětil a já ho přivázal ke stromu.
Stáhl jsem mu kalhoty a hned po nich i boxerky a začal jsem mu kouřit. Vzdychal, ikdyž spíš jen ze zoufalství a jako důkaz jsme poslali video. Musel jsem ho tam nechat, ať se mi chtělo, nebo ne.. Plakal tam. Jeho úzkostivý pláč byl slyšet dlouho. Ale já musel jen utíkat abych se pro něj nevrátil.Další den jsem se pro něj vrátil. Volal jsem jeho jméno, ale on se neozýval. Přiběhl jsem na místo, kde jsem ho nechal a on tam byl shoulený v provazu a spal.
„Achjo Tini"
Vzal jsem si ho tedy do náruče a odnesl domů. Položil jsem ho do postele a Adam seděl vedle něj. Nesnáším se za to...
A tu mi přišla další zpráva.„Zatím si vedeš dobře teploušku... Úkol číslo 4.."
Chris
Další deň ten týpek zase prišiel do izby s nejakou novinkou. V ruke mal zase telefón a už len podľa jeho pohľadu sa mi tl nepáčilo.
Zase mi strčil pred nos jeho telefón a bolo tam video... Marcus fajčil Martinusa. Nebol to príjemný pohľad. Neznášal som sa za to, že som utiekol, žiarlil som na Martinusa pretože mal MÔJHO Marcusa len pre seba a bolo mi ľúto aj Martinusa, ktorý musel trpieť kvôli mne. Fakt si gratulujem.
Ten týpek má začal mlátiť. Z nosu mi tiekla krv, peru som mal rozrazenú a ešte aby toho nebolo málo, tak ma nakoniec kopol do brucha.
Samozrejme si to zase nahrával, takže to poslal Marcusovi a následne odišiel a zase zamkol dvere ako keby mám silu na to postaviť sa a utiecť.
V tej miestnosti kde som bol zavretý už niekoľký deň som našiel tú žiletku ktorú mi tam doniesol prvý deň. Zobral som ju a spravil hlbokú ranu cez celé Marcusove meno. Chytil som telefón, ktorý mi tam taktiež nechal a poslal to Marcusovi.
Pomaly ale isto som krvácal a krvácal a krvácal a mne to robilo dobre... chcel som zomrieť tu a teraz...
____________________________Eyooo aký bol váš prvý deň v škole? Za mňa musím povedať, že to bolo v pohode, ale už by sa hodili nejaké tie ďalšie prazdniny 😂❤️🤠
emixtin ❤️
YOU ARE READING
Fuckboy [Marcus Gunnarsen]
FanfictionKeď som ho prvýkrát videl, akoby sa mi celý svet točil len okolo neho... akoby bol on to, čo som celý svoj život hľadal.... nevedel som ako sa volal, ale čo som vedel, tak to že sa s ním musím raz zoznámiť... skúsil som ho teda osloviť. ,,Prepáč...