17

114 13 3
                                    




Marcus

Musel jsem za Martinusem, mluvil tam s jedním černovlasým klukem, bylo mu tak asi jako nám. Měl vybledlé modré oči. Nebyl ani trošku podobný Chrisovi. Sice ano i Chris má modré oči, ale nemá tak černé vlasy. Tenhle kluk vypadal i v obličeji úplně jinak. Měl ruce na Martinusových kolenech a povídal si s ním. Martinus vypadal celkem uklidněně.

„Martinusi?"

Oslovil jsem ho a Martinus se na mě podíval. „Ahoj brácha..."Pokývl jsem na toho kluka na náznak pozdravu.

„Jsi v pořádku?"

„je mi fajn... Díky Adamovi"

Podíval se na toho kluka - tedy Adama-

„Ach taaak Ahoj Adame, jsem Marcus"

Podal jsem mu ruku a on mi ji opětoval nazpět.„Adam Cooper"Usmál se a já na něj vyvalil oči. Doktor Chrise má stejné příjmení.

„Počkej... Doktor mýho přítele, má stejný příjmení"

Zamrkal jsem a Adam přikývl.

„Ano John Cooper je můj otec, je to výborný chirurg... Jednou bych chtěl být jako on"

„Wow... Takže z tebe bude doktor?"

„Jo chtěl bych"

Usmál jsem se na něj, byl mi sympatický, ale nemohl jsem si odmyslet, jak na něj Martinus kouká a jak Adam na něj... Radši jsem to nekomentoval a rozhodl se jít za Chrisem.

„Myslíš že můžu jít za Chrisem?"

„Jasný že jo"

Usmál se Martinus a vypadal šťastný..

O týden déle

Táta nakonec Martinuse nikam neposlal, uklidnil se potom, co se zpřátelil s Adamem, který mu byl hodně sympatický.. I mě byl sympatický.Dnee jsme s Chrisem byli venku a trošičku jsme se i napili a blbnuli. Přišli jsme domů a zuli si boty a já se kopl do dveří.

„Auuu"

Zajíkl jsem se a začal skákat na jedné.

Chris se uculil a řekl: „Ty jsi hlupáček"

Políbil mě a namáčkl na zeď. Byl z něj cítit alkohol a jeho sladké rty se na mě lepily. Líbal mě dravě a sáhl. mi na kalhoty a nakonec mi strčil ruku do kalhot.

„Ahh" zavzdechl jsem mu do úst. A najednou jsme slyšely kroky po schodech. Nebyl to táta. Byli to Martinus a Adam.

Šli do obýváku a pustili si televizi. Já a Chris jsme si jen rychle chtěli vzít jídlo. Jenže jsme slyšeli jak si spolu kluci povídají. Byli jsme zvědaví a tak jsme nakoukli do obýváku. A Adam s Martinusem se drželi v objetí a líbali se. Já s Chrisem jsme se jen uculili. Vyběhli jsme nahoru po schodech a shodil Chrise do postele.

„Budeme jako Martinus a Adam?"

Zeptal se Chris a já odpověděl.:

„Jak to myslíš?"

„Prostě semnou jebej jak chceš"

Zasmál se zpod mě, no tak co mi zbylo.

„když chceš"

Chris

Ležal som pod Marcusom, ktorý to naťahoval a provokoval ma. Strhol zo mňa oblečenie a následne sa aj on vyzliekol aby nebol pozadu.

Prilepil sa mi na pery a začal ma dravo bozkávať. Rukou mi medzitým prechádzal po mojej dlhej pýche a tak sa ma snažil dráždiť až kým som nebol pripravený.

Hneď na to do mňa vrazil jeho dlhu pýchu a začal sa vo mne pohybovať. Moje aj Marcusové vzdychy sa začali ozývať na celú jeho izbu. 

Nikdy som ho nechcel mať v sebe viac ako dnes a myslím, že Marcus ma ten istý názor.

"Achhh Marcus. Netráp ma už a pridaj!"

Marcus sa na to len uškrnul  poslúchol môj rozkaz. Onedlho sa Marcus do mňa urobil a obaja sme vydýchli.

Marcus si všimol, že moja pýcha stále tvrdo stojí a tak sa zosunul nižšie na posteľ a moju pýchu si vložil do úst azačal pohybovať.

Keď som sa mu urobil do úst, Marcus celú moju nádielku poslušne prehltol a ľahol si vedľa mňa.

"Bol si dobrý" povedal mi Marcus a uškrnul sa

"Ty si bol ešte lepší" odvetil som mu tým istým nadržaným tonom ako on mne

"Ja viem"

"Egoista!"

Pravdepodobne sme mali na to takú chuť kvôli tomu alkoholu, ale to nevadí bolo to dokonalé ako vždy.

Onedlho sme obaja zaspali v objatí.
___________________________

Hello nová kapitola je konečne vonku! heh
emixtin

Fuckboy [Marcus Gunnarsen]Where stories live. Discover now