10🖤

227 23 3
                                    

Marcus

Vlezl jsem si ke Chrisovi do vany. Po chvíli jsem si ho k sobě přitáhl a přivlastnil si jeho rty. Jako vždy byly tak hebké a měkké. Miluji tu jejich sladkou příchuť. On jednou svojí rukou hladil moji hruď a jel přes břicho níž a níž... Až narazil na mou anakondu, která se dala okamžitě do pozoru. Jemně ji přejížděl prsty, což lechtalo a tolik mě to vzrušovalo. Vzdychl jsem mu do rtů a on se uculil.
„Tak se mi líbíš"

Prohodil a pokračoval...
„Co to semnou děláš"
Zašeptal jsem mezi vzdechy. A on si pevně uchopil do ruky mou anakondu a začal pohybovat... Vzdechl jsem hodně nahlas a on s úsměvem přidal.
„Ahhh Chrisiii"
Vzdychal jsem na celou koupelnu. Bylo to tak příjemné...
Po chvíli jsem se udělal do vody.
V klidu jsem oddechoval a Chris se zasmál.
„Nechceš už vylézt? Voda je už studená"
Zamrkal na mě a měl pravdu, ta voda už byla studená.
Oba jsme vylezli a řádně si osušili naše těla...
No netrvalo ani deset minut a já a Chris už jsme leželi na sobě v posteli.
Opatrně jsem si ho položil pod sebe a věnoval mu jemné polibky.

„Je řada na mě"
Mrknul jsem a svoje polibky směřoval přes krk a břicho až k jeho nemalému přirození. Líbilo se mi jak vzdychal. Vzal jsem si jeho kamaráda do pusy a začal pohybovat... Sem tam jsen použil i zoubky.
A to jaké Chris vydával zvuky..
Najednou mu v něm začalo cukat a on se mi udělal do úst. Jeho nadílku jsem spolkl a posunul se jinam. Opatrně jsem svou anakondu zasunul do Chrise a on slastí zavzdychal. Leželi jsme tam v sobě a dělali si navzájem dobře dokud jsme se oba neudělali.  Chris mě na břicho a já do něho.
„Chceš očistit?"
Culil se sladce, no jak bych mu mohl říct ne.

Přikývl jsem a on mi olízl z břicha své sperma. Nakonec se svalil vedle mě a spokojeně oddychoval. Dal jsem mu pusu na čelo a oba jsme usnuli.

Chris

Marcus vošiel za mnou do vane. Pritiahol si ma bližšie ku sebe a privlastnil si moje pery.

Konečne som cítil zase tie jeho dokonalé, mäkké a jemné pery.

Začal som mu prechádzať od brucha až ku jeho anakonde.

Cítil som ako sa mu postavil a tak som chytil jeho anakondu do rúk a začal pohybovať.

Cítil som ako mu v jeho pýche začalo cukať a po chvíli sa urobil do vody.

Voda pomaly vychladla a tak som navrhol aby sme už vyšli von.

Zobrali sme si uteráky a začali sa utierať. Chystali sme sa obliecť no nestihli sme to.

Naša túha po tom druhom bola silnejšia. Marcus si má vyzdvihol na ruky a odniesol do mojej izby.

Položil si ma pod seba a začal robiť svoju prácu.

Malými pusinkami sa dostal až ku mojej pýche, ktorú si vložil do úst.

Začal pohybovať hore a dole a hore a dole.... po chvili mi v ňom začalo cukať a moja nádielka skončila v Marcusovych ústach.

Moju nádielku prehltol a svoju anakondu do mňa vrazil.

Začal sa vo mne pohybovať. Hrozne ma to vzrušovalo.

Marcus sa urobil do mňa a ja jemu na brucho.

Svoje sperma som z neho zlízal a následne prehltol.

Lahli sme si vedľa seba, pritúlil som sa ku Marcusovi  a ponorili sme sa do ríše snov.
________________________________

Môže mi niekto vysvetliť prečo teraz píšem take shity? A samozrejme lonelygunnarsen dokonale ako vždy a je jej to tu kazím lol.

Fuckboy [Marcus Gunnarsen]Where stories live. Discover now