9. Táborový Oheň

184 13 0
                                    

JAMES

Prešli tri dni od kedy Alexandra prišla do tábora. Skoro všetci chalani z ňou flirtujú, snažím sa ich nezabiť ale....... neviem ako dlho to ešte vidržím. Každý si tipuje koho je to dcéra. Väčšina tipuje Aténu.

Zajtra by sa mali vrátiť ostatný (Rebeca, Nicolas, Luke, Louis, Bianca) . Som zvedavý ako sa budú tváriť keď Alexandru uvidia. Bude to priam komické.

Percy je ako vždy pri Alexandre. Má ju celkom rád a niekoľko krát dokonca povedal že by bol rád keby bola jeho sestra. Som rád že Percy odháňa všetkých Alexandriných napadnikov keďže to ja robiť nemôžem.

Všetci sme si sadli k táborovému ohňu a začali sme sa rozprávať. Téma bola ako inak Alexandra Brooks.

Jeden z táborníkov sa postavil a začal rozprávať o Alexandre
"Alexandra Brooks je tá najúžasnejšia a najsilnejšia polobohyňa na svete. Hovorí sa..... že je silnejšia ako všetci bohovia DOKOPI. Na pravej ruke má tetovanie meča. Nikto nevie kto z bohov je jej rodičom..." ja som to už ďalej počúvať nechcel. Všetci ako vždy len pozorne počúvali.

Vstal som a odišiel. Cítil som na sebe Alexandrin pohľad. Aj ona vstala. Niečo povedala Percymu a už bola pri mňe.

" Nevedela som že som tu až taká veľká celebrita. " zasmiala sa
" No........ A toto počúvam skoro každý večer."
"No chudáčik. Už ťa to asi unudilo." pozrela sa na mňa z 'chápavým' pohľadom
"Percy je tvoj veľký fanúšik"
"To nemyslíš vážne! Naozaj?!" spitala sa ma z nadšením. Najradšej by som ju pobozkal. Ale nemôžem
"Áno, má dokonca plagát z tvojím tetovaním." bola to pravda. Naozaj ju veľmi obdivuje.
Zasmiala sa. Ako ja len milujem ten jej smiech. Nepočul som ho 50 rokov. Teraz som celkom rád že ma tu ostatný nechali aby som ochraňoval tábor.

"Zajtra majú prísť, však?" prikývol som
"Keď prídu tak mj to povedz a ja sa z nimi porozprávam. Poviem im ako sa k tebe majú správať." teraz prikývla ona
"Som rada že ťa mám" všetci počúvali táborníka ktorí rozprával legendy o Alexandre Brooks, takže ju určite nikto nepočul.
"To by si mala" obidvaja sme sa začali smiať
"Kedy ťa otec označí?"
"Asi tak za tri dni" takže o tri dni bude mať Percy oficiálne sestru
"Som zvedavý ako na to bude Percy reagovať. Vždy chcel súrodenca."

ALEXANDRA
Neviem ako budú ostatný reagovať. A som aj celkom zvedavá. Dúfam že budú vedieť udržať pravdu.

Išla som si sadnúť naspäť k Percymu.
"Prišla som o veľa?"
"Nič čo by som ti nevedel povedať." zasmiala som sa
"Ako to myslíš?"
"Všetci vedia legendy o Alexandre Brooks. A ja som jej veľký fanúšik. Chcem byť ako ona ale to nejde." najradšej by som mu povedala všetko. Ale chcem ho prekvapiť postupne.

Počúvali sme tabornikov ktorý sa postupne menili a potom sme šli do našich ubikácíí





Konečne nová časť. Snažila som sa napísať novú kapitolu čo najskôr ale nejak mi to nevyšlo. A nezabudnite hlasovať 😘💖

Percy Jackson - Záhadná pravda Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang