Katie- Baş kahraman
Bella- Katienin en yakın arkadaşı
Carl- Katie seven bir ajan gibi bir şey.
Amanda- İleride gelecek bir oyuncu.
Andre-de öyle Amandanın kardeşi.
♥♥♥♥♥
Bu gün Bellanın doğum günüydü. Ona o kadar özel bir şey yapacaktım ki her zaman hatırlasın diye. Bu yüzden erkenden uyanmıştım. Elmi yüzümü yıkayıp mutfağa doğru indim. Evet pijamalarımla inmiştim. Çünkü çok rahtlar. Ayıcıklı bir önlük alıp giydim. Hani doğum günü kahvaltılarında hep krep olur ya ama ben bugün bu zinciri bozacaktım. Her ne kadar sabah sabah pasta yenilmesede pasta yapacaktım. Biliyorum farklı değil ama krepten daha iyi oldugu kesindi bana göre. Tek sorun ilk defa bir pasta yapacaktım.
Hemen odamıza çıkıp sessizce telefonumu alıp geri mutfaga indim. Google kolay pasta tarifleri yazmıştım. Bir sürü sonuç çıkmıştı. Bir tanesini açıp baktım. Aslında pek te zor görünmüyordu yapılması. Felan filan deyip evde hangi meyveyi bulduysam koyup pasta hamuru haline getirdim. Güzel kokuyordu ama tadını pişince öğrenecektim. Ve fırına koyup salona geçtim. Boy aynasına baktıgımda üstüm başım un la kaplanmıştı. Bu halime sırıtmadan edemedim. Telefonumu alıp bu halimi çektim. Yani Bellada benim bu komik halimi gormek istiyecektir. Bir yarım dakika geçtikten sonra fırının başına dikidim. Başımı hafifce eğip pastanın pişip pişmediğine bakmıştı.
''Bingo.'' Evet pasta pişmişti. Fırından çıkarıp masaya koydum. Hadi bakalım sıra süslemeler gelmişti. Hemen kremayı alıp sürdüm. Ve evt bu sefer cok daha güzel görünüyordu. Tek bir şey kalmıştı -Hediye-. Hemen üstüme Pembe bir gomlek altımada siyah diz üstünde bir etek geçirdim. Artı ilk defa takıda takmıştım. Neyse kendimi evden dışarı atıp eve yakın bir mağzaya girdim. İlk gördüğüm yere girdim. Acaba ne alsaydım. Etrafta bir sürü güzel kıyafetler vardı. Burada bellanın sevebileceği türden hiç bir şey yoktu. Oradan çıktıp başka bir yere girdim. Burası çok sevimli oyuncak hayvanlarla doluydu. Etrafta gezinirken gözüme kocaman bir ayıcık takılmıştı. İşte bu tamda bellanın sevebileceği türden bir şeydi. Ama fazlasıyla pahallıydı. 600$. Ya bir ayıcık bu kadarmı pahallı olurdu. Üzgün bir şekilde mağzadan ayrılırken arkamdan bir ses :
''Durun durun.'' Diye bağırmıştı. Arkama dönüp baktıgımda ise Sarışın mavi gözlü. Mavi gömlek siyah kot pantolon giymiş bir çocuk vardı. Yani çocuk denilemez. Benim gibi 18-19 yaşalarında gözüküyordu. Onu süzerken o yanıma varmıştı bile.
''Efendim buyrun.'' Elinde kocaman bir paket vardı.
''Sizin onu alamadığnızı görünce üzüldüm ve size onu hediye etmek istedim.'' Gözleri musumlukla doluydu.
''Ç-ç-çok teşekkür ederim. Ama ben bunu kabul edemem.''
''Hediyem olarak görün lütfen.'' Gözlerindeki masumluk beni gerçekten cezbediyordu.
Dayanamayıp ''Size çok ama çok tşkkur ederim. Bu iyiliğinizi ödeyeceğimden emin olabilirsin.''
''Ne demek bnm yerimde kim olursa yapardı. Bu arada bnm gitmem lazım görüşürüz.'' dedikten sonra koşarak buradan uzaklaşmıştı. Onunla nasıl bir daha görüşebilecektik ki? Acaba beni tanıyormuydu?? Aklımda sorular dolaşmasından nefret ediyordum. hediyeyi kucagıma alacakken üstünde bir yazı gördüm. ^^Adım Carl istedğin zaman beni arayabilrsin 00........434.^^ Şimdi ne demek istedğini anlayabilmiştim.
Hediyeyi alıp eve geldiğimde ise Bella çoktan uyanmıştı. Elimde beni kocaman bir hediyeyle göünce önce saşırmıştı. sonra hediyeyi bırakmamı bekledi. Bıraktıgımda ise ne olduğnu anlamadan bana sarılmıştı.
''Katie gerçekten beni şımartıyorsun.''
Önce kücük bir kahka patlatıp '' Sen bundan daha iyilerine layıksın canım.'' Dedikten sonra tekrar sarıldık.
''Hadi mutfağa geçelim.'' Çok heycanlıydım. Hemen Bellanın oturacagı sandalyeyi çekip oturmasını sağladım.
''Hani nerde benim doğum günü kreplerim??'' tatlı bir ses tonuyla sormuştu.
''Ne krepleri sana daha güzel bir şey vericem. sabah sabah pek yenmez ama.''
''Olsun senın yaptıgın her şeyi yerim.'' İkimizde sırıttık. Dolabı açıp pastayı çıkardıgımda Bella gözlerine inanamamıştı.
''Waooow.'' Demişti. Mumları yakıp ''Hadi bakalım bir dilek tut.''
Bella önce gözlerini kapattı sonra var gücüyle mumları söndürdü. Bıçagı alıp pastamızı bir güzel kestik. Birer parça aldıktan sonra
'' İyi ki doğdun Bella.'' İşte o an ilk defa pastamızı ağzımıza atıp bir anda tükürmemiz bir oldu. Tadı bir berbattı. Bİrbirimize bakıp kahkalara boğulduk. Gerçekten yani ilk defa pasta yapan birisinden ne bekliyordunuz??
Bu günde gezip tozacaktık. Yine ikimiz yine cılgınlıklarımız. Yine sadistliklerimiz yani Bellanın sadistliği benimse iyiliklerim olucaktı. Kendinize iyi bakın...
BU BÖLÜMÜDE BÜYÜK BİR EMEKLE YAZDIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ. HER OKUMA SAYISININ YÜKSELDİĞİNİ GÖRÜNCE ÇOK MUTLU OLUYORUM....