6.Bölüm

119 21 1
                                    

Carl ın Ağzından:

   -‘’Bize yardım ettiğin için çok teşekkür ederiz. Bu arada ben Amanda bu da benim abim Andre.’’

-‘’Bende Carl. Memnun oldum.’’ Sesim hala üzgün bir tondaydı. Bella ve Katie aklımdan bir türlü çıkmıyordu. En çokta Katie.

Sesini biraz daha incelterek -‘’O kızlar için çok üzgünüz. Böyle olmasını istemezdik.’’Dedi.

   Sadece sustum. Cevap vermek zorunda değildim.

-‘’Peki bu aylaklar hakkında bilgin var mı? Yani ne olduda bu hale gelebildi Newyork!’’

  Derin bir nefes alarak ‘’Hepsi bir bilim adamının yanlışı yüzünden oldu. Yaptığı anti virüs tam bir facia oldu.’’ Demek isterdim ama sadece şunu diyebildim. ‘’Hiçbir fikrim yok!’’ Yalan söyledim. Hayır sadece o adamı korumak için söyledim.

   Olduğum yerden doğrulup:

-‘’Ben gidiyorum.’’dedim

Amanda gözlerime bakarak -‘’Hey ama bize yardım etmelisin! Kendimizi koruyamayız Lütfen!’’ dedi.

  Onları dinlemeden yatak odasının kapısını açıp çıktım. Gerizekalıyım ben. Gerizekalı. Gerizekalı. Adımlarımı daha da hızlandırdım. Aklıma bir türlü iyi şeyler gelmiyordu. Katie lütfen iyi ol!

  Amanda ve Andre koşarak yanıma geldiler.

-‘’Tamam gidebilirsin ama bizde seninle geleceğiz. Tamam mı? Hem daha fazla kişi daha iyi olur.’’

 Neden olmasın ki? Yani haklıda. Daha çabuk bulabilirz onları.

Ciddi bir şekilde -‘’Yardım edecekseniz gelebilirsiniz.’’ Evet biraz ukalaydım ama başkalarına karşı.

 Amanda gözlerini kırpıştırarak:

-‘’Tamam.’’ Demişti. Dur bir dakika çok tatlıydı. Hayır hayır hayır. Boşverin…

-‘’Şimdi sizi bulduğumuz yere yakın olan apartmana gideceğiz. Bu arada kendinizi koruyacak neyiniz var??’’ Ciddi olan suratımı hiç bozmamıştım. Bozmaya da niyetim yoktu.

  Andre pantolonun arksındaki silahı çıkararak

- ‘’Bende bu var. Ama sadece iki kurşunum kaldı.’’

  Amanda da elindeki keskin bıçağı gösterek ‘’Bende de bu var ‘’ bakışı attı.

-‘’ Artık çıkabiliriz.’’

  Onlarla mesafemi ne kadar aralıklı tutmaya çalışsam da  o Amanda denilen kız her seferinde yanımda bitiyordu. Bu kızda çözemediğim bir şeyler vardı. Eninde sonun ortaya çıkacaktı.

  Sonunda o pis apartmana varabilmiştik.

-‘’Etrafı biraz araştıralım. Eğer bir şey olursa bağırın.’’

  İkisi de başlarını salladıktan sonra ayrıldık. Katie yi bulamamaktan korkuyordum. Kendime ne kadar küfür etsem azdı…

BİLİYOM ÇOK KISA AMA BİRDAHAKİNE UZUN YAZICAM. VOTE VERİRSENİZ SEVİNİRİM. OKUYUCULARIM SİZLERİ SEFİOMM. BUNA SESSİZ OKUYUCULARIMDA DAHİL :)

Birbirini Seven İki DostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin