FrostIron - A Mardekáros és a Hugrabugos

1.9K 82 9
                                    

Harry Potter AU
(Kérlek ignoráljátok a tényt, hogy Tony nem lenne hugrabugos. Thx)

-Tony, mégis mi a jó életet csinálsz? - kérdezte a Mardekáros Loki.
-Hát... tudod Loki én... - kezdett magyarázkodni Tony.
-Ne, várj. Hadd találjam ki. Be akartad fogni szegény nyuszit - rázta a fejét Loki.
-De nézd meg! Olyan cukii - mosolyodott el aranyosan a hugrabugos.
-Tony - sóhajtott Loki. - Hagyd szegény nyuszit és inkább gyere.
-De Lokii - nézett kiskutya szemekkel a fiúra.
-Majd kapsz egy kisállatot, de most gyere - fogta meg a fiú a kezét és felhúzta a földről.
-Oké - sóhajtott a a barna hajú srác és felállva elindultak órára.
De természetesen, mint mindig ha egy mardekárost és egy hugrabugost együtt látnak az emberek, akkor 100%, hogy a hugrabugos meg fogja azt kapni később. Ez meg is történt. Óra után Tony egyedül indult a következő órájára, mert Lokinak dolga volt. Valami másik mardekáros tett valamit, vagy valami hasonló. Ahogy a fiú a terem felé sétált, egyre többen kezdték el körbe venni. Szegény nem törődött vele, hiszen a folyosókon sok diák mászkált. De aztán teljesen körbe kerítették.
-Láttátok? Egy mardekárossal mászkált.
-Biztos nem tudja, hogy a mardekárosok általában gyilkosok.
-Ugyan, hogyan tudná, hiszen csak egy tudatlan és tanácstalan hugrabugos.
-Szegény kis hugrabugos mibe keverte magát.
-Szerintem meg kéne mutatni neki, hogy milyen az igazi férfi.
-Igen talán akkor lenne egy kis tudása.
Tony minden honnan őket hallotta. Szörnyen érezte magát. Ahogy egyszerre sajnálták és bántották őt el szomorította. Fogalma sem volt mit tehetne. Érezte, ahogy megtelik a szeme könnyekkel.
-Nézzétek, még sír is!
-Szegény pici hugrabugos kéne anyuci?
-Nincs itt apuci, hogy megvédjen?
-Mi folyik itt? - hallott meg Tony egy ismerős hangot.
A tömeg azonnal ketté vált és egy nagyon dühös Loki volt látható.
-Azt kérdeztem... - kezdte halkan Loki - MI TÖRTÉNIK ITT?? - ordította el magát.
Senki nem mert válaszolni. Tony szépen lassan lecsúszott a földre, Loki pedig elindult felé.
-Szétoszlani, nincs itt semmi látnivaló! - kiáltotta Loki, mire a tömeg elkezdett eltűnni.
-Ki bántott? - kérdezte kedvesen Loki.
Tony nem válaszolt. Az emberek mondatai jártak az eszében.
-Tony, kérlek - kérte olyan gyengéden a hugrabugost, amilyen gyengéden csak tudta.
-Ne-nem tudom pontosan - szipogott a fiú.
-Akkor most átkozzak végig minden diákot az iskolában, amíg meg nem találom őket? - kérdezte viccelődve Loki, ami végre kuncogásra bírta a fiút. - Esetleg alkalmazhatnám rajtuk a... csikiző átkot? - csikizte meg Loki a hugrabugost. - Vagy a... nevettető átkot?
-Ne, nem kell - mosolygott a hugrabugos srác a fiúra. - Megvagyok.
-Rendben - bólintott a mardekáros, de csak hogy megnyugtassa a fiút. Egyértelmű volt, hogy akárki is bántotta őt, bűnhődni fog. - Akkor? Mit szeretnél csinálni?
-Csak... menjünk órára, rendben? - kérdezte Tony.
-Rendben - mosolyodott el Loki és felhúzta a földről a barátját.
-Köszönöm Loki - ölelte át a fiút.
-Bármit az én hugrabugosomnak - nyomott egy puszit a fejére Loki.
Ezután kézen fogva mentek órára. Loki és Tony is úgy viselkedtek, mintha mi sem történt volna. De mondanom sem kell, hogy másnapra mindenki, aki piszkálta Tonyt, a hideg hóban állt cipő és zokni nélkül. Azóta mindenki tudja, hogy sose bántsák egy mardekáros hugrabugosát.

••••••••••••••••••••••••
AyoraFoxSenpai4444 kérése. Bocsi, hogy csak most tudtam teljesíteni, a wattpad azokban a hetekben bolond volt, így nem küldött értesítést. Még egyszer elnézést kérek és remélem tetszett!
••••••••••••••••••••••••

Marvel one-shots |✓|Место, где живут истории. Откройте их для себя