Ismét köhögsz. Állandóan ez van. Eddig azt hitted, hogy el fog múlni, de... mostanában nem csak simán köhögsz. Vért köhögsz fel. Fogalmad sincs mi ez, hiszen nem lehet semmiféle betegség. Nem érzel semmit, egyszerűen csak vért köhögsz fel.
-Kip-kop, ki kopog? - hallod meg a hangot, amelyet úgy szeretsz és amelyet egy ideje nem hallottál.
-Na ki? - kuncogsz és kinyitod a lakásod ajtaját.
-Üdvözletem, szép hölgyem - hajol meg a csínytevés istene előtted.
-Mit csinálsz itt Loki? - kérdezed mosolyogva.
-Gondoltam meglátogatom az egyetlen midgárdi barátomat? - kérdezi.
-Oh, hát persze - bólintasz, majd beengeded. - Hogy va... - kezded, de a köhögés közbe vág.
A mellkasodat fogva rohansz a mosdóba.
-Y/N? - kopog az ajtón, de te nem tudsz válaszolni a sokktól.
Egy véres virágszirom hever a tenyeredben.
-Hanahaki disease... - suttogod, amikor eszedbe jut az a betegség, amiről eddig azt hitted, hogy nem létezik.
-Y/N? - kopog újra Loki.
Gyorsan felkelsz és kidobod a kukába a virágszirmot. Kezet mosol és egy hamis mosollyal kinyitod az ajtót.
-Bocsi, mostanában kicsit beteges vagyok.
-Biztos minden rendben? - kérdezi aggódva.
-Persze - bólintasz. - Ne aggódj Loki, megvagyok.
-Oké, hiszek neked - bólint, de látszik rajta, hogy nem biztos benne.
Csak miattad elengedi ezt most, így leültök a kanapéra és beszélgetésbe kezdtek.
★★★★★
Egyre többet esik meg, hogy véres virágszirmokat köhögsz fel. Nem tudsz ellene mit tenni. Tudod, hogy az egyetlen biztonságos út, hogy megszabadulj ettől a betegségtől, hogyha az akit szeretsz, viszont szeret. De azt is tudod, hogy ez lehetetlen, hiszen a csínytevés istene csak barátként lát téged. Így szomorúan várod, hogy bekövetkezzen a vég.
★★★★★
-Kip-kop ki kopog? - hallod a hangot.
Ha a hangot nem is ismernéd fel, ezt a pár szót igen. Ugyanis senki sem kopog így. Fel sem kelsz a földről, ahol órák óta ülsz, próbálva visszafolytani a köhögést.
-Gyere csak - nyögöd ki és újra a köhögés visszafolytására koncentrálsz.
-Y/N? - először nem vesz észre a földön, de amikor már nem bírod magadba folytani és köhögni kezdesz, hozzád fut. - Mi történt?
De te nem tudsz válaszolni, csak köhögsz és köhögsz. Szörnyen érzed magad, főleg, hogy most Loki meg fogja tudni a betegségedet.
-Sajnálom - suttogod, amikor végre sikerül abbahagyni a köhögést.
Loki döbbenten néz a véres virágszirmokra és virágokra.
-Ki az? - kérdezi egyszerűen.
Nem válaszolsz. Nem akarsz, nem fogsz...
-Y/N, nem engedem, hogy meghalj egy ilyen miatt, ki az?! - kérdezi ismét.
Nem akarsz, nem... nem fogsz válaszolni! Könnyek folynak végig az arcodon.
-Y/N, kérlek!! - kérlel egyre kétségbeesetten.
Nem fogsz megtörni... nem teheted.
-A ROHADT ÉLETBE Y/N VÁLASZOLJ!! - kiabál rád kétségbeesetten.
-Te - törsz meg végül.
A könnyek elhomályosítják a látásodat. Nem láthatod Loki arcát, amely kétségbeesettből fájdalmasba fordul át, majd egy halvány, gyengéd mosoly jelenik meg rajta.
-Miért nem mondtad? - kérdezi gyengéden.
-Mert... mi lett volna? Semmi sem történt volna - szipogsz.
-Miért vagy ebben olyan biztos? - kérdezi tőled egy halvány mosollyal az arcán.
Nem válaszolsz. Nem tudsz mit. Csak szipogsz. Viszont a virág, mely a tüdődben növekedett elkezd zsugorodni.
-Y/N... - mondja Loki olyan gyengéden, mint még soha és felemeli a fejedet az álladnál fogva.
Minden egyes mozdulatával a benned lévő virág mind jobban és jobban zsugorodik. Letörli a könnyeidet és egy kellemes ölelésbe húz. A csínytevés istene úgy bánik veled, mintha bármikor összetörhetnél. Egy kis szirom maradt.
-Szeretlek - suttogja a füledbe és ezzel az egykor még a tüdődben növekedő növény köddé válik.•••••••••••••••••••••••••••••••••
TimiWho kérted, itt van, remélem tetszik😉
Hello my fellow followers!
Mizu veletek? Milyen a 2019?
Ja, igen. Bocsánat kéréssel tartozom, hiszen nem tettem fel ide semmit. Viszont ez (remélhetőleg) megváltozik! Addig is kitartást fiúk, lányok és nem-bináris barátok!😉
Peace!✌️
•••••••••••••••••••••••••••••••••
ESTÁS LEYENDO
Marvel one-shots |✓|
Fanfic/Befejezett/ Tudom, rengeteg van. Talán majdnem minden Marvel-fan írt egy ilyet. De én ezt fokozom... Kérésre + magamtól is írok, szóval várom a kommentekben a kéréseket. Szereplők: •Steve Rogers/Amerika kapitány/Chris Evans •Bruce Banner/Hulk/Mark...