(×,ship név=kapcsolat; &=a beszélgetés egyéb résztvevője)
Stony&Bucky
-Baszd meg! - dühöngött Bucky Steve mellett ülve.
Steve válaszra nyitotta a száját, de akkor Tony hajolt ki a konyhából.
-Az az én dolgom!Tony&Bucky
-Ha kellene, hogy legyen egy új évi fogadalmad mi lenne az? - tette fel a kérdést Tony a fémkarú férfinak.
-Talán az, hogy találjak sötétebb szemzeruzát, ami jobban illik a lelkemhez - vont vállat gondolkozva Bucky.
-Te... egy emós rémálom vagy - mondta Tony.
-... Köszi - biccentett Bucky.Bucky&Steve&Tony
-Az nem homo, ha randizni akarok Sammel, de mint haverok, ugye? - kérdezte hirtelen megszakítva a csendet Bucky.
-Nem vagyok szakértő, de ez elég melegnek hangzik - nézett Steve a legjobb barátjára.
-Én szakértő vagyok. Ez meleg - mondta őszintén Tony, majd újra belenyúlt a csipszes zacskóba.Ironstrange
Tony és Stephen reggeli után még mindig az asztalnál ültek, holott senki más nem volt ott. Tony kávét ivott, Stephen pedig keresztrejtvényt fejtett.
-Néha idegesítő, mégis mindig képes valahogy aranyosnak maradnia és mindig hihetetlenül szép... - gondolkodott hangosan Stephen. - Tony - jött rá. - Illik! - mosolyodott el boldogan.
Eközben Tony halkan majdnem megfulladt a félrenyelt kávéja miatt. Mondani sem kell, hogy az arca olyan vörös volt, mint a paradicsom.Bruce×Natasha&Tony
-Hol van Bruce? - kérdezte Tony.
-Nem tudom, de hadd próbáljak meg valamit - mondta Natasha és nagy levegőt vett. - LOKI EGY JÓ EMBER ÉS TELJES MÉRTÉKIG MEGBÍZOM BENNE! - kiabálta.
Nem kellett sok, Bruce megjelent az ajtóban, ziláltan és lihegve.
-MIT MONDTÁL?!?!?! - kérdezte Bruce dühösen.
-Megtaláltam - mosolygott Natasha Tonyra.Spideypool&Tony
Peter, és Tony kirándulni készültek, de mivel Tony meg akarta ismerni a fia barátját, elhívták Wadet is.
Egy hegyteteji kilátót vettek célba. Egyszercsak megálltak és Peter előrébb lépett a szikla széléhez, hogy jobban lássa az alattuk elterülő tájat.
-Peter, vigyázz, ez veszélyesnek tűnik - fogta meg fia vállát Tony.
-Ugh, mindenre ezt mondod apa! - forgatta meg a szemét a tini és lerázta apja karját a válláról. Újabb lépést tett előre.
-Várj, óvatosan! - fogta meg kedvese karját Wade.
-Oh, tényleg? Oké... - mosolygott idegesen Peter és hátrált egy lépést.
Tony csak összezavarodva emelte fel a kezét.FrostIron
Loki, kedvese miatt sokkal jártasabb lett a midgárdi tudományokban, így már tudta használni a telefonját.
Éppen egy alkalmazáson nézelődött, amikor meglátott valamit és felkiáltott.
-LOKI, MI A BAJ? - jelent meg szinte azonnal Tony.
-FrostIron?!?! - mutatja felé döbbenten a telefont, melyen látszott egy fanart róluk és a címe FrostIron volt.
-Aranyos - sóhajtott Tony.
-Tony, nem!Irondad & Spiderson
Tony benyit fia szobájába.
-Szia, szóval öhm... végignéztem a keresési előzményeidet... - kezdte Tony.
-Apa, meg tudom magyarázni... - kezdett bele a magyarázkodásba Peter.
-Csak oldalak és oldalak Spideypoolról!
-Hnnnnnnnnngh - morgott Peter a párnájába.••••••••••••••••••••••
Oké, ez ilyen random pici one-shot. Remélem tetszett. Ha igen és még szeretnétek, nyugodtan írjátok meg, még van pár ilyen a tarsolyomban. Ja, és ha van valami, amit szívesen olvasnátok, nyugodtan kérhetitek, szívesen megcsinálom!
Addig is, ha szeretnétek egy jó történetet olvasni, nézzetek bele a Faithasha című történetembe!
Sziasztok!❤️
•••••••••••••••••••••
ESTÁS LEYENDO
Marvel one-shots |✓|
Fanfic/Befejezett/ Tudom, rengeteg van. Talán majdnem minden Marvel-fan írt egy ilyet. De én ezt fokozom... Kérésre + magamtól is írok, szóval várom a kommentekben a kéréseket. Szereplők: •Steve Rogers/Amerika kapitány/Chris Evans •Bruce Banner/Hulk/Mark...