pov Genyra Adams
hier sta ik dan voor het weeshuis. ik ben te ziek om mijn dochter te houden. hier op straat is geen goede plek voor haar. En met haar speciale gave is het niet veilig. Ik lever haar af en ga naar het verlaten pakhuis dat mijn huis mort voorstellen. Het duurt niet lang of ik voel me zwakker worden. Mijn kanker is uitgezaaid. Het is tijd. Ik moet gaan. en met dat in mijn hoofd verlaat ik deze wereld.
~
13 jaar later pov Jelayla Adams
hier zit ik dan. Op de bank in mijn kamer. De kamer van het weeshuis waar ik mijn hele leven zit. Ik kijk naar mijn ketting. Ik maak hem open en kijk naar de foto van mijn moeder. ik schuif even over de foto met mijn vinger. opeens valt er een briefje uit.
Lieve Jelayla
als je dit leest heb je de brief onder mijn foto gevonden. Denk niet dat ik niet van je hield maar ik was ziek. de dag dat ik jou kreeg was de mooiste maar ook mijn laatste dag. ik ging dood door hartkanker. ik zal altijd van je houden.
Stay strong JLay.Love You xx
Genyra Adams
a.k.a. Je moederxxwoww. ik voelde de tranen over mijn wangen en liep naar mijn badkamer. Ik liep naar de spiegel en keek naar mijn wilde donker bruine afro achtige krullen die tot op mijn kont was. en daarna naar mijn mint groene ogen. ik keek naar mijn roze rode lippen en naar mijn 'perfecte' lichaam -zoals mijn vriendinnen zeiden- en naar mijn babyroze jurkje met witte lint en haarband. Ja ik ben 13 maar ik hou van mijn schattige stijl en gaf het niet snel op maar ik hield ook gewoon van stoer kleden hoor. de leidster kwam binnen. Mevrouw Jackson. 'Jelayla kom je naar beneden er zijn mensen die willen adopteren.' ik knikte en liep naar beneden. ik rende zo hard als mijn benen konden en stopte in de woonkamer. daar zag ik 5 personen die ik nooit verwacht had hier te zien.
~
heyy iedereen
dit is de proloog. ik hoop dat jullie zullen doordelen en vote en commenten natuurlijk.
veel plezker nog
xx Tootjuhh
JE LEEST
Adopted by One Direction- on Hold
Fanfiction'Jelayla kom je naar beneden er zijn weer mensen die komen adopteren'. ik ging naar beneden toe. en rende zo snel mogelijk als mijn 13 jarige benen me konden dragen. daar zag ik de 5 personen die ik nooit verwacht had te zien. ALLE RECHTEN VOORBEHOU...