Hoofdstuk 11

163 6 5
                                    

 Pov Jelayla Adams HoMaPayStyLinson

Ik word wakker en kijk om me heen. Mijn ogen blijven hangen op de spiegel in de woonkamer. Er staat wat op geschreven met iets. 'Iedereen. Wordt nu wakker!' Schreeuw ik door de kamer heen. Iedereen schrikt gelijk wakker. 'Kijk naar de spiegel.' Iedereen kijkt naar de spiegel. 'Ik ken jullie geheim. Maar of het veilig is bij mij... - C' lees ik voor. 'Shit' hoor ik Bjorn zeggen. 'Bel vlug al je nieuwe vrienden. Zeg dat ze nu hier heen moeten komen. ' beveelt Genyra. Ik en Bjorn knikken en bellen ze op. Na 10 minuten staan ze op onze stoep met een koffer vol benodigdheden voor een week. 'Lees de spiegel' zeg ik. Jess verstijft en zegt dan 'dat is de lipstick kleur van Christina'. We kijken haar allemaal geschokt aan. 'Hoe weet je dat?' vraagt Lisa. 'vroeger waren ik en Christina beste vriendinnen, totdat we naar de middelbareschool gingen. ze was al een grote trut in groep 6, maar ze was vroeger niet zo. ze klede zich vroeger heel normaal en schattig, vooral in het roze omdat haar ouders dat een perfecte kleur vonden voor haar. in groep 6 ging ze zich steeds meer opmaken. in groep 8 had ze al 5 lagen foundation op en veelste veel oogschaduw en lippenstift. maar niemand wist haar geheim. ik heb beloofd dat ik het niet mag vertellen, misschien dat ik het later ooit eens vertel. maar toen ze hier kwam liet ze me zitten voor andere trutten van andere scholen die bij haar in de klas zitten nu. dit is haar kleur: maybelline New York fel rood.' zegt Jess. als iedereen dit heeft laten bezinken gaat de deurbel. ik ga rustig naar de deur toe en vraag mezelf af wie belt nou aan om 1 uur 's middags? iedereen slaapt vast nog!. ik doe de deur open en zie een meisje van ongeveer 1,75, met lang donkerbruin haar met slag. ze lijkt niet helemaal nederlands denk ik. ze heeft een zwart shortje aan, een zwart singletje en een mintgroen baseball vest erover heen. ze heeft ook mintgroene jordans aan met zwarte pantervlekken. 'uhmm... hallo, ik ben jelayla. wie ben jij?' vraag ik. 'hey ik ben nikki, ik ben net hier in de straat komen wonen in mijn eentje en ik kwam langs om hoi te zeggen.' zegt nikki dus. ' uhm.. heb je zin om binnen te komen?' vraag ik. BJORN MAAK SNEL EEN FOTO VAN DE SPIEGEL EN VEEG DE LIPPENSTIFT WEG.  ik en Bjorn kunnen door gedachtes met elkaar praten. Komt voor elkaar sis. hoor ik in mijn gedachten. nikki twijfelt even zie ik en komt dan toch binnen. als we binnenkomen is de spiegel schoon en zit niall met open mond naar nikki te kijken. 'Allemaal dit is Nikki, Nikki dit is One Direction, Bjorn, Genyra, Chase, Josh en Jaden, Jess, Lisa, Kathleen, Aiden en Justin.' zeg ik. 'hey, ik ben Nikki en ben 17.' zegt Nikki. 'Nikki, denk eens aan een oudere leeftijd zoals 19 ofzo.' zegt Genyra. 'ik zal het proberen.' zegt Nikki. ze lijkt heel diep na te denken en opeens veranderd haar uiterlijk een beetje. haar haar wordt langer en haar gezicht wordt wat volwassener. dan doet ze haar ogen open en praat. 'wow.... ik wist niet dat ik dit kon. maar hoe wist jij dat?' vraagt Nikki. ' Ik zal het uitleggen' zeg ik.

FRANS SPONGEBOB STEMMETJE *1 Uitleg Laterrr*

'Woww' zegt Nikki. 'ja het is veel om in 1 keer te bevatten maar wil je iets doen zodat je rustig kan nadenken?' vraagt Niall. Nikki bloost een beetje en knikt dan verlegen.

Pov Niall Horan

ik en Nikki gaan rustig naar de achtertuin toe waar een grote hangmat schommel is. we gaan allebei rustig zitten. we beginnen elkaar te vertellen over onzelf. en ik pak voorzichtig haar hand vast. ik voel gelijk een tinteling vanaf mijn hand naar mijn buik gaan. zou ik ... verliefd zijn?. 'woon jij helemaal alleen in dat huis?' vraag ik. ze knikt 'wil je dan bij ons komen logeren?' vraag ik. 'tuurlijk' knikt ze. 'kom dan gaan we naar de andere toe. wij hebben nog heel veel kamers over en we moeten nog de kamers voor de kinderen maken en voor jou voor als jullie hier zijn.' zeg ik. ze knikt en we gaan naar de andere toe. en dan opweg naar de bouwmarkt. Josh en Jaden kiezen neon blauw, chase en aiden nemen fel groen, justin gaat bij bjorn op zijn donkerblauwe kamer, jess en kathleen delen een rode kamer en nikki en lisa een mintgroene. als we eindelijk klaar zijn met het inrichten en bekleden van de kamers staan de meiden te springen met een geweldig idee 'laten we een barbecue houden.' schreeuw Jess. 'Jaaaa maar dan moeten we ook brownies bakken en een regenboog taart en Cupcakes' zegt Lisa. Kathleen knikt en gilt dan uit opwinding. 'Oke dan gaan we dat doen. Ik en Nikki gaan dan wel boodschappen halen om te bakken, barbecueën en om te drinken.' zeg ik. iedereen knikt en ik ga met nikki naar de stad toe om boodschappen te halen. als we helemaal klaar zijn en we het huis binnen stappen is het stil. Te stil. ik liep door naar het zwembad en zag dat ze die gevuld hadden met Popcorn en dat ze daarmee aan het spelen waren. het was zo stil omdat ze het zwembad gekozen hebben in een geluidloze kamer. ik maak een stil beweging naar nikki en ze blijft stil. ik ga langzaam op de spelende mensen af en tel tot 3. '1....... 2.........3..... BOOOOOEEEEE' Schreeuwde ik en Nikki tegelijkertijd. iedereen keek verschrikt om ik en nikki liggen op de grond te huilen van het lachen. 'wehe hadden j-jullie goed te pakken he! hahaha' lach ik. iedereen kijkt me amusant aan en knikken dan naar elkaar. ze pakken me bij mijn benen en trekken mij het popcornbad in. ik begin gelijk met het eten ervan en ze duwen me eruit. 'kom laten we beginnen met de barbecue en het bakken van de taarten enzo.' zeg ik. 'Nikki zou je je leeftijd alsjeblieft 14 ofzo willen maken dan kan je gewoon als een jong tiener meisje doen.' zegt Lisa. Nikki knikt en veranderdt naar 14 jaar. 'Nou... waar wachten we op.... IK HEB ZIN OM EEN TAART TE BAKKEN EN TE ETEN!!' schreeuwt Nikki. iedereen lacht. dit wordt nog een mooie avond.

Hey Eenhoornsss

hoe gaat het? sorry voor het lange niet updaten maar had het een beetje druk.... stomme school en leraren die denken dat je geen vrije tijd nodig hebt. maar ja hier is een hoofdstuk van meer dan 1125 woorden.

wat hebben jullie gedaan in de vakantie?

blijf van eenhoorns houden

XxxToharlove

Adopted by One Direction- on HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu