pov Nikki Dijkema
ik zeg in mijn gedachten ik wil 14 jaar zijn, ik wil 14 jaar zijn.... ik open mijn ogen en zie mijzelf hoe ik was op mijn 14e. 'Nou waar wachten we op......IK WIL EEN TAART BAKKEN EN ETEN!!!.' zeg ik. iedereen begint te lachen. inclusief ik. 'wie het laatst in de keuken is moet het zwembad opruimen.' zegt Chase. iedereen rent zo snel mogelijk weg behalve Niall. 'Waarom blijf je wachten?' vraag ik. 'Ik heb wel zin in Popcorn' zegt Niall lachend terug. ik haal mijn schouders naar hem op en ren dan naar de keuken waar ze bezig zijn met het verdelen van de taken. 'Niall, Zayn, Louis, Harry en Liam jullie regelen het vlees en de barbecue. Danielle, Perrie en Eleanor jullie gaan de regenboog cupcakes maken. Kathleen, Jess, Lisa en Nikki jullie gaan met mij de regenboog taarten maken en jongens zorg voor wat leuke muziek en niet alleen dubstep ofzo maar ook wat van Wizkid ofzo oke?' zegt Jelayla. Iedereen knikt en gaat snel aan de slag. ik ren naar de keuken en pak de taart mix terwijl de rest de andere spullen pakken.
*1 taart en veel geklooi later*
als we klaar zijn met bakken gaan ik en de meiden naar boven. we kleden ons allemaal om. ik draag een mintgroen strandjurkje die tot me knieen komt met witte slippers en witte sieraden. ik loop naar beneden toe. niall komt gelijk naar me toe lopen en zegt: 'je bent super schattig als 14 jarige. maar zou je misschien weer 17 jaar worden?' ik knik en denk weer diep na. ik wil 17 zijn. ik wil 17 zijn. ik open mijn ogen en zie dat ik weer 17 ben. Niall steekt zijn hand uit. ik pak hem aan. hij trekt me de dansvloer op en net als we willen beginnen met dansen komt er een slow nummer aan. hij kijkt me verlegen aan en zegt dan ' Nikki wil je met me dansen?' ik knik en we beginnen met dansen.
Pov Jelayla Adams HoMaPayStyLinson
als we eindelijk klaar zijn met de taart ga ik naar mijn kamer toe. ik pak een licht roze jurkje. hij is strak bij de boven kant en vanaf het midden loopt hij uit tot mijn knieen. ik pak nog wat witte sieraden enmijn witte pumps en ik loop naar de badkamer. daar stijl ik mijn haar nog en doe een roze highlight plukje erin (met zo'n klipje) en nog wat rode lipgloss en mascara en ik ben klaar. ik loop naar beneden toe en haal de taart snel uit de oven omdat de rest dat vergeten te doen is. dan loop ik de dansvloer op.
* frans spongebob stemmetje**1uur laterr*
ik loop even naar de tuin toe want het wordt me een beetje te warm binnen. als ik gepraat hoor ga ik daar op af. ik verstop me achter een paar bosjes als ik dichterbij ben. ik gluur erdoor heen en zie Nikki en Niall. ze buigen dicht naar elkaar toe en ik pak mijn telefoon. als ze kussen neem ik een foto en laat een enthousiast kreetje uit. als ik opeens niemand meer hoor gluur ik weer door de bosjes heen. maar daar zitten ze niet meer. ' waar zit je naar te kijken?' hoor ik Niall onschuldig vragen. oeps Betrapt...
heyy iedereen
sorry dat het zo lang duurde. ik ben namelijk best druk. mijn moeder gaat binnenkort trouwen met zo'n wedding enzo, en heb nog 4 repetities te gaan voor wiskunde, duits, engels en frans ;.; maar dat mag geen excuus meer zijn dus ik update hopelijk snel weer. en wat is er gebeurt bij Nikki en Nialler? zie jullie later en Nikki je bent en blijft een vriendin ik zal je steunen maar niet te ver door gaan alsjeblieft.
oke. TOEDELSSSSS <3
JE LEEST
Adopted by One Direction- on Hold
Fanfiction'Jelayla kom je naar beneden er zijn weer mensen die komen adopteren'. ik ging naar beneden toe. en rende zo snel mogelijk als mijn 13 jarige benen me konden dragen. daar zag ik de 5 personen die ik nooit verwacht had te zien. ALLE RECHTEN VOORBEHOU...