hoofdstuk 8

213 10 1
                                    

pov Jelayla Adams HoMaPayStyLinson

ik ga zitten en Genyra die komt naast me zitten. 'b-ben je-jij m-mijn moeder??' vraagt Bjorn bibberig. Genyra knikt. 'm-maar h-h-hoe komt het dat je dan nog zo jong bent?' vraagt hij dan. ze legt het hele verhaal uit. mijn vrienden zitten nu heel verbaast te kijken. 'wow wacht is even... betekent dat wij ook die gavens hebben.' vraagt Jess 'en dat er nog meer gavens zijn dan alleen die je hebt opgeschreven?' vraagt Aiden. 'en dat we moeten oppassen want we hebben een vijand?' vraagt Chase deze keer. genyra knikt bij alle 3 de vragen. 'ik denk dat ik opnieuw levend geworden ben om jullie te trainen en te helpen. als ik dat gedaan heb dan als ik dood ga dan ben ik echt dood. dat is bij jullie ook. maar bij 1 direction niet. en die lopen ook gevaar bij jullie.' zegt Genyra. wanneer ze is uitgesproken komen de jongens binnen. ' Hier zijn jullie dus. en wie is deze chick?' vraagt harry. 'Harry dat is dus mijn moeder' zeggen ik en Bjorn tegelijkertijd. 'moet ik het weer even uitleggen?' vraagt genyra. en we knikken. als alles is uitgelegd zeg ik 'en het erge is dat Cristina, Chelivia, Melanthe en Kitty ook deze gavens hebben. en dat ze horen bij de pink devils. dat is de slechte groep die met hun gavens de wereld willen regeren.' zegt mijn moeder. 'maar wat is onze naam dan?' vraag ik. 'wat dachten jullie van The Protectors? vraagt Josh. 'nee het moet iets anders zijn. en ik weet al wat.' zeg ik 'laten we ons the saviours (de redders) noemen' ze stemmen allemaal in.

heyy allemaal dit is weer een hoofdstukje. na dit gaat er veel meer gebeuren love ya alll

Adopted by One Direction- on HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu