🌼lazuribozo180886

265 31 4
                                    

Merhabalar! Sizde benimle röportaj yapmak isterseniz özelden mesaj atabilirsiniz. ^^

***

Öncelikle kendinizden bahseder misiniz?

Adım Ayşenur Muti, 20 yaşındayım, Artvin Hopa da yaşıyorum. Rize de İngiliz Dili ve Edebiyatı okuyorum ve 8. sınıftan beri her alanda yazıyorum.

Wattpad ile nasıl tanıştınız ve burada kaç yıldır aktif kullanıcısınız?

Arkadaşlar vasıtasıyla tanıştım ve beş senedir buradayım. Öncesinde word formatında veya herkesten sakladığım defterlerime kurgularımı biriktirdim.

O defterler hala duruyor mu? Okurlarınız ile bir gün paylaşmayı düşünüyor musunuz?

Aslında bir tanesi duruyor sadece diğerleri taşınma esnasında kayboldu ne yazık ki, bilgisayardakiler de maalesef format dolayısıyla silindi. Kaldı ki o zamanlar yedekleme denen şeyden habersizdim. .

Ah bu üzücü:/ Peki yazarken müzik dinler misiniz size ilham veren şeyler nelerdir?

Olmaz olur mu hiç? Benim ilham perim, yorum yaparken bile doğru karaktere doğru şarkıyla laf göndermeyi seven biriyim.

Burada sık kitap okur musunuz ve ilk okuduğunuz kitabı hatırlıyor musunuz?

Oldukça sık kitap okurum. İlk okuduğum kitap ise şu anda basılı olan Zeliha Eren Duman'a ait Kuzey Masalı idi.

Bize biraz kitaplarınızın içeriğinden bahseder misiniz?

İlk göz ağrım çılgın kızlar yoğunlukla bir dostluk kitabı, temellerini wattpad'i keşfetmeden önce atmıştım, dört kızın deli dolu maceralarını anlatıyor konu alan bir kitap ilk olduğu için bölümleri fazlasıyla kısa gelebilir. ama bunu telafi etmeyi planlıyorum.

Kendinize en yakın bulduğunuz karakter hangisi?

Kesinlikle Fidan! Sevdalık geliyorum demez kitabımda anlattığım ve kendimden bir şeyler katarak oluşturduğum biri. Bu kitapta kendi laz kültürüme ve dilime ait bir şeyleri kurgu yoluyla paylaştığım için bende yeri ayrı.

Bir süredir Laz kültürünün yer edindiği kitaplar ilgi görüyor. Bu sizi mutlu ediyor mu?

Doğru anlatıldığı sürece elbette, çünkü bazı kurgular genelde doğru sanılan yanlış bilgiler sunabiliyor.

Kendinizi üç kelimeyle anlatır mısınız?

Hırçın, gözü kara, Karadeniz aşığı.

Kesinlikle müzik ve hayal gücüm.

Peki son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mı? 

Hayır.

Peki çok teşekkür ederim. ☺

***
Ben teşekkür ederim, harika bir röpartaj oldu ve bu ilk röportajım. 😊

🌟🌟🌟

Çok güzel bir sohbet oldu. ☺ Yazarın kitaplarına bakmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Güçlü bir kalemi var. Bir gün hak ettiği yerde olacağına eminim❤

Yazarlarla RöpartajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin