Merhaba, öncelikle kendinden biraz bahseder misin❤
Adım Buse. 18 yaşında, bu sene sınava girecekler arasındayım. Tokat'ta doğdum, büyüdüm.
Sınava da çok az kaldı Allah yardımcın olsun :) Wattpad'e ne zaman üye oldun kimin sayesinde?
Öyle oldu valla. Teşekkürler. Altı sene olmuştur herhalde. Bir arkadaşım sayesinde oldum.
İlk okuduğun kitabı hatırlıyor musun?
O kadar uzun zaman oldu ki hatırlamıyorum
Çok fazla okuyorsun anlaşılan *_* Peki sana ilham veren şeyler nelerdir?
Önüme geleni okuduğumu söylersem yalan olmaz ^^ Sanırım güneş, karanlıkta yazamıyorum.
Kendini üç kelimeyle tanıtacak olsan bunlar ne olurdu?
^_^Eğlenceli, iyi dinleyici, sosyal
Peki birazda kitaplarının içeriğinden bahseder misin genelde ne üzerine yazmayı seviyorsun (:
Çoğunda arkadaşlığın hayatında olduğunda daha güzel oluşunu konu almaya çalıştım. Tür olarak mizah, romantik ve çokça genç kurgu olsa da hepsinin içinde arkadaşlığın büyüsü yer alıyor.
*_* HARİKA... Örnek aldığın bir yazar var mı? Okuduğunda seni sarsan?
Yazar değilde okuduğum kitaplardan örnek alırım. Bir yazarın kalemine takılıp kalmam, diğerlerinin de tadına bakarım. Ama eğer bir tane tercihim olsa Marie Lu derdim. O kadının hayal gücüne bayılıyorum tabii pek onun gibi yazamadım şuana kadar :"). Jennifer Niven'ın kaleme aldığı Hayatın Kıyısında isimli roman çok sarsmıştı beni. Bir hafta düşünüp durmuş etkisinden çıkamamıştım. ...
En büyük hayalin nedir?
Almanya'ya gitmek
Olmazsa olmazların nelerdir?
Kitaplarım. Birinin sayfası kırışsa kıyameti kopartırım.
Bir yazar adayı olarak aşkı nasıl tanımlarsın elbette ki herkese göre aşk farklıdır, sence aşk nedir?
Öncelikle hiç yaşamadığımı söyleyeyim. Yani yorum aşk bence en iyi sırdaş olmalı. Bir sırrı saklayacak iki kişi kulağa hoş geliyor
^^Arkadaşlarına çok değer veriyor olmalısın *-* Peki herhangi bir tarihe yolculuk yapma şansın olsa ne zamana giderdin/nedeni nedir?
Onlar benim canlarım ❤️Geleceğe gitmek isterdim. Gelecekte nedense hep uzay da yaşayacağımızı düşünüyorum bu düşüncelerimin kaynağı izlediğim dizi ve filmler olsa da bir gün uzaya da adımımızı atacağımıza inanıyorum. Bunu görmek de çok istiyorum.
İnşallah görürsün (: Peki son olarak eklemek istediğin bir şey var? Ve şimdiki/ gelecekteki okurlarına söylemek istediğin bir şey?
Yok teşekkür ederim. Yorum istiyorum çok yorum yapın jsjsjsjs seviliyorsunuz. Peki :d bol bol yorum ve oy gelir kitaplarına umarım sevgiyle kal *_*
Umarım. Sende kendine iyi bak. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röpartaj
HumorGeleceğin yazarlarının hikayelerini bugünden okumaya ne dersiniz? 🌟🌟🌟🌟🌟