🌼Gulbaharcanpolat

44 17 11
                                    

Merhabalar öncelikle kendini tanıtır mısın☺

Merhaba.:-)Gerçek ismim Gülbahar Canpolat. 17 yaşındayım. Kitap okumayı, kahve içmeyi ve yağmurlu havaları çok severim. En sevdiğim renk mavi, en nefret ettiğim renk ise fıstık yeşilidir. Ayrıyetten resim çizmekten de nefret ederim. Fazlasıyla inatçı bir yapım var. Spor olarak Taekwomdo ile uğraşıyorum. Aklıma kendimden bahsedecek pek bir şey gelmiyor.:-)

Biraz kitaplarından bahseder misin genelde ne üzerine yazıyorsun ^^

Kitabımın türünden bahsetmek istiyorum önce. Fantastik. Konusuna gelince ise bir kızın bir adamı yanlışlıkla öldürmesi üzerine başlıyor. Geçmişi anlatırken daha çok cinayet üzerine yoğunlaşıyorum, günümüzü anlatırken ise gerçekleşen tuhaf bir beden değişimini açıklıyorum. Kısa bir hikaye olacak.Çünkü bu benim fantastik üzerine yazdığım ilk kitaptır. Genellikle aşk üzerine yazıyorum. Ama kalemim kuvvetlendiği zaman ise psikoloji roman yazmayı çok isterim.

Peki sana ilham veren şeyler nelerdir (:

Okuduğum romanlar, izlediğim ilginç vakalar, aile büyüklerinin anlattığı hikayeler, izlediğim haberler, gördüğüm rüyalar, hatta yolda yürüyen bir hayvan bile bana ilham verebilir. Bunun için özellikle aradığım bir nesne ve durum yok.

 Pekiii.. Kendini 3 kelimeyle anlatacak olsan bunlar ne olurdu ✨

Benim için oldukça zor bir soru:-) Sanırım...inatçı, arkadaş canlısı ve kitap okuyan...

☺ En büyük hayalin nedir?

Herkes gibi tabi ki de meslek sahibi olmak ve sevdiklerimle geri kalan ömrümde de vakit geçirmektir.

Kitap yazmaya nasıl karar verdin?

Bir anımı anlatmakla başlamak istiyorum. Bir gün okuldayken rehberlik dersinde arkadaşımla oturuyorduk. Rehberlik dersleri genellikle boş geçtiği için sıkılmıltık. Arkadaşım bir boş kağıt ve kalem önüme koydu. "Hadi yaz bir şeyler de görelim." gibi bir cümle kurdu. Ben de tabiki de çok az kitap okuduğum için iki cümleyi daha birbirine birleştiremiyordum. O derece berbat yazıyordum diyebilirim. Daha sonra kitap okumaya başladım ve "Neden ben de yazamayım ki?" dedim ve o şekil yazmaya karar verdim. Yazmayı, hayal kurmayı çok seviyorum. Aynı şekilde kitap okumayı da... Araştırma yapmayı, körelmeye yüz tutmuş kelimeleri bulmaya bayılıyorum. Aslında yazı yazmak ruhumda varmış sadece ben keşfedememişim. Arkadaşıma bu konuda teşekkür ediyorum. O olmasa da aslında yazı yazmaya olan sevgimi bulamayacaktım. Sonra kendimi biraz daha geliştirdim. Artık en azından kısa hikaye yazabiliyordum. Betimlemelerim çok sevilsede ben sade yazmayı ve açık, net konuşmayı tercih ediyorum.                                           Öğretmenlerim yazımı beğenmeye başlayınca Wattpad'le tanıştım. Burada çok okuyucu beklemiyorum. Oylama, okuma sayısı umurumda değil. Yeterki insanlara bir şeyler katabileyim.:-)

☺❤ Peki son olarak eklemek istediğin herhangi bir şey var mı?

Elbette var. Röportaj için teşekkür ederim.:-)

Ben teşekkür ederim ☺❤ 

11.10.2019- Uzun bir aradan sonra yayımlamayı unuttuğum bir röportajla buradayım yazardan tekrardan özür diliyorum bence kitabına bir göz atıp kendisini takip etmelisiniz^^ HUZURLU KALIN ')

Yazarlarla RöpartajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin