öncelikle seni tanıyabilir miyiz (:
Tabi ki adım hilal 17 yaşındayım Trabzon'da yaşıyorum. Öğrenciyim.
kaç yaşından beri yazıyorsunuz?
15 den beri yazıyorum ilk önce okulda defterlerime yazardım çok sonradan farkettim wattpadi
Wattped ile nasıl tanıştınız?
Bir arkadaşım sayesinde tanıştım. Okuduğu kitapları tavsiye etmişti bende merak Edip bakmıştım ve ordada yazmak geldi.
Kendini üç kelime ile tanıtacak olsan bu ne olurdu. Bu soru bende bağımlılık yaptı yahu :)
Şakacı tatlı deli dolu
Sana ilham veren şeyler nelerdir. ?
Film izlemek şarkı dinlemek hemen hemen gördüğüm her şey etkiliyor.
Yazarken müzik dinler misin?
Çok değill yazarken dizi izlemeyi severim ama bende böyle tuhaf bı insanım napıcan:)
Yazarken film izlemek mi? Baya değişik ama değişik şeyler iyidir değil mi :) Kitaplarının içeriğinden kısaca bahseder misin^^
Hangisinden mesela? :) Genel bahsediyim, ilk kitabımda intikam ile başlayıp şiddet gösteren bı adamın nasıl değişe biliceğini anlattım. 2.kitabım ise komiklikle başlayıp tamamen aşkta gidiyo,3.kitabım ise bı annenin yaptığı fedakarlıkla ilgili,4.kitabımda var ama çok daha ilginç sürekli bı günün içinde sıkışıp kalan bı kızı anlatıyor. Gerçekten ilginç seri fikirlerim oluyo. Toplamda 4 kitabım var 1 bitti 3 ü daha devam ediyo:)
Kitaplarının basılmasını ister miydin (:
En büyük hayalim hemde o kadar çok isterim ki tek hayalim nerdeyse:)
Umarım en kısa zamanda gerçekleşir bu hayalin ^^
İnşallah :)
Sana ilham veren renkler var mı. Varsa bunları yazarken etrafında bulundurmaya çalışıyor musun?
Mavi var gökyüzünü anımsatır bir sürü ilham veren renkler vardır mavi bunlardan biri sadece. Mavi gökyüzünü denizi anımsatır bir sürü şey kurgulaya bilirsin ve evet kitap yazarken etrafımda bir sürü renk vardır.
Wattpad de severek takip ettiğin yazarlar var mı?
Bayan_yazar34 ve Pamuukseker4 Kalemini sevdiğim yazarlardır :)
Çok teşekkür ederim peki son olarak eklemek istediğin bir şey var mı ^^
Son olarak eklemek istediğim çok ponçik bı insansın umarım bol okumalar alırsın seninde bu kitabın ve herkesin bütün kitapları yayınlanır, herkes hayallerine kavuşur.
Hahah çok teşekkür ederim o senin ponçikliğin :)
Ne demek efendim yayında yapımda emeği geçen her kese teşekkür eder iyi günler dilerim:)
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röpartaj
HumorGeleceğin yazarlarının hikayelerini bugünden okumaya ne dersiniz? 🌟🌟🌟🌟🌟