Harika bir sohbet oldu. Lafı uzatmayayım en iyisi. Yazarın kitaplarına bakmayı unutmayın ^^
***
Merhabalar, ilk olarak kendinizden biraz bahseder misiniz?
Görkem Mersin. 15 yaşındayım, sanırım sadece buraya kadar olan kısmı Wattpad halkını ilgilenidiryor.
Wattpad ile ne zaman tanıştınız ve kaç yıldır aktifsiniz?
5.Sınıfta (şimdi 10.sınıftayım) O zamandan beridir aktifim yani. Bir kaç hesap kapattım bir kaç yıldır da buradayım.
Kitaplarının içeriğinden biraz bahseder misin?
16 tane kitabım var hangisinden bahsedeyim, bazılarını ben bile unuttum :d Kısacası yeşilçam entrikasından daha beter entrikalarım var, herkes öyle diyor.
Kendinizi üç kelime ile anlatacak olsanız bunlar ne olurdu?
Deli dolu, neşe kaynağı, PattisKing Derler genellikle bana :)
Sık sık wattpadte kitap okur musunuz? Önerdiğiniz yazarlar var mı?
Günümün uyku dışında büyük bir bölümü burada kitap okuyarak geçiyor. Her yazdığı kitabı severek okuduğum yazarlar şunlar;
Invictus1408 -
Angelllber26 -
Mira_yelkenciYaptığınız en büyük çılgınlık nedir? ^^
Ebemin instagram adresini bulup arkadaşımla bir grup açtım. (Arkadaşım ben ve ebem.) Gidip ebeme sen benim ebemsin seninle tanışmak istiyorum falan yazmıştım grupta sjsjsj
----- Bunu röportaj sırasında şaka veya küfür gibi algılamıştım. Öyle derler bilen bilir :d Ama gerçekmiş en sona resmini ekleyeceğim, yazarın izniyle. Hala buna gülüyorum :d------
Hobilerin ve fobilerin nelerdir?
Hobi, yemek yemek ve uyumak. Fobi yok sanırım aklıma gelmedi.
Küçükken sorulan büyüyünce ne olacaksın sorusuna verdiğiniz cevap neydi?
Öğretmen derdim, ortaokulun sonuna doğruda ben çocuklarla ilgilenemem kesin döverim düşüncesi ile fikir değiştirdim.
Peki yazarken müzik dinler misiniz?
Benim kitaplarım genelde müzikler sayesinde ortaya çıkıyor. Mesela Ebru Güneş'in Ben olmayınca şarkısı sayesinde dört seri kitap yaptım. dkdkdk Ya da Mehtap Meral Son Tango şarkısı, Sezen Aksu Ünzile. Ve dahası...
Harika! Son olarak eklemek istediğiniz bir şey var mı?
Benimle röportaj yaptığınız için önce size sonra bur röportajı okuyan herkese çok teşekkür ederim.... See you later cancağızlarım kitaplarıma bakmayı unutmayın.
Ben teşekkür ederim, başarılar dilerim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röpartaj
HumorGeleceğin yazarlarının hikayelerini bugünden okumaya ne dersiniz? 🌟🌟🌟🌟🌟