Hellooo yeni bir röportajla geldim. YAZARIN KİTAPLARINA BAKIP TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN... Ve sizde benimle röportaj yapmak isterseniz çekinmeyin mesaj kutuma notunuzu bırakın :))
***
Öncelikle biraz kendinizden bahaeder misiniz? Kimdir uykusuz yazar ☺
Ben Muhammet. Muhammet Selim Aydın. 17 yaşındayım. Konya'da yaşıyorum. Konyalıyım.Muhasebe ve Finansman alanında okuyorum. Bölümüm gereği sayısalcı oluyorum ama hiç sevmiyorum aslında. Bunun yanında Edebiyat ve Güzel sanatlar ile ilgili dersler alıyorum. İleride iyi bir Edebiyat Öğretmeni olmak için hazırlanıyorum.
Umarım alanında başarılı bir edebiyatçı olursun ✨ Kitap yazmaya nasıl karar verdin? Genelde ne üzerine yazmak ilgini çekiyor
Kitap yazmayı aslında hiç düşünmüyordum. Taslaklar halinde 20'ye yakın yazdığım kitap var. Okumayı çok seviyorum özellikle polisiye ve dünya klasikleri.İlk kitabımı yazmaya başladığımda en yakın arkadaşımı kaybettim ve bunun üzüntüsü adına başladım. Kafa dağıtmak için. Ama yayınlamayı düşünmüyordum. Sınıfta Reyyan adında bir arkadaşım var onun ısrarları sayesinde yayınladım. Yazma öyküm vardı ama yayınlamayı hiç bir zaman düşünmüyordum. Ama şimdi pişman değilim:) Dram/ Duygusal/ Aksiyon / Gerilim ve Mizah içerikli kitaplar yazmayı tercih ediyorum.
Peki yazarken ilham aldığın şeyler nedir. Önceden taslak oluşturup öyle mi başlıyorsun yazmaya yoksa bir anda kaleminden dökülüyor mu kurgu
Aslında insan yazmaya başladığında duygusal anlamda herşeyi düşünmesi gerekir bir nevi odaklanmak gibi. Bende yazmaya başladığımda genellikle sessiz bir ortamda ve taslak halinde tercih ederim ama bazen öyle düşünceler geliyor ki aklıma hemen yazıp bitirmek istiyorum. Her iki yöntemde de yazabilirim.
Pekala... Seni ifade eden 3 şey söyler misin✨ renk katsın röportajımıza (:
Beni ifade eden üç şey: 1- Arkadaşlarım2-Soğuk esprilerim3-Çok okumak
Soğuk espriler güzelmiş :) Wattpatte okuduğum en iyi kitap şuydu diyebileceğiniz bir kitap var mı? Severek takip ettiğiniz bir yazar?
Aslında Wattpad de keşfedilmesi gereken binlerce kitap var. En iyi kitaplar listesine koyabileceğim bir kitap yok ama fanı olduğum kitaplar çok. Bunlardan biraz örnek vermek gerekirse:1- Salgın: Zombi Şehri2-Kaçış3-Bir İntikam Polisiyesi4-Zombi Salgını5-Sayha
Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Aslında çok sosyal birisi değilimdir ama hobi olarak ayda en az bir kere sinemaya giderim, çok sıkıldığım zaman kitap alışverişine çıkarım ve gerçekten çok bunalımdaysam, üç beş günlüğüne şehir dışına çıkarım ve biraz kafa dağıtırım. Onun dışında evimde oturup, kahvemi yudumlarken Klasik kitaplar okumayı tercih ederim.
Bir erkek yazar olarak genç yaşta burada olmanız ve hobiler olarak kitap alırım bazı şeylerin dışında evimde oturup kahve içerim demeniz nedense beni şaşırttı. Bilirsiniz 17-18 yaşlarında erkekler daha değişik oluyor yani benim gözlemlerim :) eğlenceli bir sohbetti teşekkür ederim son olarak eklemek istediğiniz şeyler?☺
Tabi ki aslında daha modernist olmak için elimden gelen herşeyi yapıyorum. Çünkü ileride iyi bir öğretmen olabilmek için bunları yapıyorum. Her hafta olmasa bile arkadaşlarımla halı saha maçı yapıyoruz, cafede oturup biraz sohbet ediyoruz fakat bu aktivitelerin hiç biri bana kitaplar kadar huzur vermiyor. Ben teşekkür ederim.
***
Bir sonra ki röportajda görüşürüz hoşçakalın ve yazarı takip etmeyi unutmayın :d beni de edebilirsin :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röpartaj
HumorGeleceğin yazarlarının hikayelerini bugünden okumaya ne dersiniz? 🌟🌟🌟🌟🌟