Tegnap temettük el anyát. És a légkör sokkal rosszabb, mint volt. Nem arról beszélek, hogy nem szellőztettünk. Csupán a hangulat van a padlón. Jack egyre kevesebbet jön át hozzánk, míg Joseph kis híján beköltözött, annyi időt tölt itt.
Jack és Joseph is szerette volna, hogy egy kicsit legyek kevésbé antiszociális, inkább szociális, így meghívtam a legjobb barátnőmet, Meghant.
- Szia! - köszöntött kedvesen.
- Szia!
- Hogy vagy, drágám? - kérdezte.
- Jobban, mint apa.
Szomorúan bólintott.
- Gyere. Anyukád sosem szerette ha szomorkodsz. - nyújtotta felém a kezét. Igaza volt. Anya a világ egyik legpozitívabb embere volt. - Jack elvisz minket egy bárba inni. Ő nem fog inni, csak felügyelni jön. - mondja mosolyogva. Én csak engedelmesen bólintottam, mint egy bábú. Meghan és Jack elvittek egy klassz bárba, ahol nem volt tömegnyomor, mint a többi bárban.
- Mit kértek? - kérdezte Jack.
- Valami töményet! - mondta Meghan egy kacsintással. Nem tudom miért, de zavart, hogy Meghan ilyen közvetlen Jackel. Talán még mindig érzek valamit Jack kapcsán?
Meghannal leültünk egy asztalhoz nem messze a pulttól. Meghan gyengéden megpiszkálta a vállamat, hogy minden figyelmemet rá fordítsam. Kaján vigyor volt az arcán, amit azzal próbált elfedni, hogy beleharapott az alsó ajkába. A baj csak az, hogy Meghan bármit csinál, mindig szexi. És ezt mindenki tudja. Egy fiú sem volt képes neki ellenállni. Bárkit megkaphatott. És ez most is így van.
- Még most sem értem, hogy miért nem kezdtél ki eddig Jackel! - hitetlenkedett. - Pedig azon a nyáron, mielőtt New York-ba költöztél volna a szüleid állandóan utaztak így Jackre lettél bízva.
- Hát, Meghan, nem tudom mit válaszoljak erre. - mondtam. Hiába a legjobb barátnőm, amikor ilyen kiéhezett tekintettel néz Jackre, legszívesebben lecsapnám.
- Nézd milyen jól néz ki! Pedig tizenkilenc évvel idősebb nálunk!
- Meghan. Eszedbe juttassam, hogy házas?
- Kérlek ne! Még ábrándozni akarok. - mondta.
- Arra jó a pornó - viccesen megrúgtam a bokáját az asztal alatt, mire hangosan felnevetett. Jack épp akkor ült le mellénk Jack két pohár borral a kezében.
- Kétlem, hogy ez tömény - méregette a poharát Meghan.
- Nem vagyok pincér - mentegetőzött. Meghannal lassan iszogattuk a borunkat, miközben beszélgettünk. Jól éreztem magam. Nagyon sok ideje nem éreztem ilyen jól magam. Nevetés közben Meghan mimikája megváltozott. Egyszerre tűnt döbbentnek és dühösnek. Jack az ajtó felé fordult, ahová Meghan meredt. - Mi az? - kérdezte Jack. Hogy rájöjjek miért lett olyan dühös én is az ajtó felé fordultam. Egyszerűbb lett volna elmennem. Az ajtóban az a srác állt pár haverjával, aki megerőszakolt. - Sydney mi a baj? - nézett rám Jack aggodalmasan. - Sydney mi az? Megrémisztesz.
- Jack kísérd ki Sydneyt a kocsihoz és várjatok meg. Én megyek fizetni. - mondta Meghan. Jack a keze után kapott.
- Mi folyik itt, Meghan? - kérdezte riadtan és egy kicsit ingerülten.
- Bassza meg! - mondta a megerőszakolóm nem messze az asztalunktól. Vagyis meglátott.
- Ő Fred. - mondta undorodva Meghan Jacknek. - A srác, aki megerőszakolta Sydneyt
Kár volt elmondania. Nem szabadott volna. Annyira emlékszem, hogy Jack felpattan a székből, majd minden elsötétedett.
ESTÁS LEYENDO
A kor csak egy szám | BEFEJEZETT
RomanceA huszonegy éves Sydney Way már három éve a lábát sem tette be Jacksonvillebe. De egy nap, az édesanyja váratlan elhalálozása miatt nincs más választása, mint visszatérni. Épphogy átlépi az államhatárt, de egyből megbabonázzák az emlékek. És minden...