Hajnalodott. A nap lassan felkelt és az ég az összes gyönyörű színben ragyogott. Mégis számomra ez egy fájdalmas nap kezdete. Ma megyek vissza New Yorkba, de tegnap beállítottam Jackhez és ott mindenki tudja mi történt. Egy kis kurvának érzem magam, hogy hajnalban kiosonok a lakásából.
Sajnálom, Jack!
Mire észbe kaptam, már a kocsiban ültem és haza felé tartottam. Elköszönök apától és indulok a reptérre. Mikor beléptem a házba az első dolog, amit megláttam az Joseph volt, aki Cameronnal játszott.
- Szia! - köszöntött. - Hogy ment?
- Fogjuk rá. - vontam meg a vállam. Joseph szomorúan bólintott.
- Sajnálom, Sydney.
- Ne sajnáld. - mosolyogtam rá. Csak elköszönni jöttem. - motyogtam. Joseph kérdőn nézett az órájára, pontosan három óra múlva indul a gép. Joseph felkelt a földről és megölelt.
- Óvatos légy kölyök. - mondta. Joseph bácsi az én bácsikám, az nem vitás. És nem is lenne ciki, ha nem lennék szerelmes az öccsébe.
- Te is.
- Sydney? - apa lassan lejött a lépcsőn. Ideje tőle is elbúcsúznom. Tudja, hogy csak vészhelyzet esetén tud visszacsábítani, és ez nem baj. New Yorkban tök jól elleszünk ünnepek alatt.
Apától nagy nehezen elbúcsúztam és bőven a gép indulása előtt már a reptéren voltam. Sokszor hátranéztem. Talán arra vártam, hogy Jack utánam jöjjön. De nem jött.
- Négy hét elteltével -
Már négy hete visszajöttem New Yorkba. A lakás egyre szűkösebbnek tűnik, de nem nagyon zavar. Alig vagyok otthon. Folyton dolgozok és semmi másra nincs időm. Lassan megkezdődik az egyetemen az új év. Már csak pár hét és újra a könyvek tengerében élhetek, vizsgák miatt izgulva. Az asztalomnál ültem, pár perc és mehetek haza. Ennél a gondolattál megjelent egy munkatársam, Lora.
- Syd, tudnál nekem segíteni. - kérdezte. Lora kedves lány és eléggé jó barátok lettünk ebben a munkában.
- Persze. Mi lenne az?
- Már egy hete késik - ahogy kimondta a szemöldököm a homlokom tetejére csúszott. És ezzel én mit kezdjek? - Ma szeretnék három tesztet megcsinálni, de nincs elég nagy bátorságom és az megnyugtatna, ha te is csinálnál velem pár tesztet. - egy kicsit ledöbbentem, de ez lenne a legkevesebb, mert Lora mindig segített nekem. És nekem tuti, hogy negatív lesz, mivel a legutóbbi pasi, akivel lefeküdtem, az Jack volt és védekeztünk.
- Rendben. Most? - kérdeztem. Lora az órájára pillantott és egy kedves mosollyal az asztalához szaladt és összepakolta a holmiját. Hivatalosan is vége a mai műszaknak.
Először vettünk mindkettőnknek három-három tesztet és felmentünk Lora lakására. Loranak kétszer akkora lakása volt, hisz az apja a Times magazinnál főszerkesztő, az anyja pedig szenátor. És úgy hallottam a felmenői befektettek a coca colába ezzel egy csomó részvényt szerezve. Az úgy tök buli. A kezembe nyomott három tesztet és megmutatta hol van az egyik mosdója. Ő saját fürdőszobájába ment, természetesen. Én semmi parázás nélkül lepisiltem a három tesztet. Nem lehet ezt elrontani. Ahogy megvoltam kezet mostam és kimentem a nappaliba, ahol már ott ült Lora. Félve bámulta a teszteket, ahol még nem jelent meg semmi. Fogtam a három tesztet és betekertem egy zsebkendőbe, majd leültem Lora mellé.
ESTÁS LEYENDO
A kor csak egy szám | BEFEJEZETT
RomanceA huszonegy éves Sydney Way már három éve a lábát sem tette be Jacksonvillebe. De egy nap, az édesanyja váratlan elhalálozása miatt nincs más választása, mint visszatérni. Épphogy átlépi az államhatárt, de egyből megbabonázzák az emlékek. És minden...